کد خبر : 58350
تاریخ انتشار : چهارشنبه 7 آبان 1399- 30: 10

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان:

۳۰ درصد دانش‌آموزان مناطق روستایی گیلان امکان دسترسی به شبکه شاد را ندارند

۳۰ درصد دانش‌آموزان مناطق روستایی گیلان امکان دسترسی به شبکه شاد را ندارند

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با اشاره به عدم استقبال دانش‌آموزان گیلانی از کلاس‌های حضوری گفت: ۳۰ درصد دانش‌آموزان مناطق روستایی گیلان امکان دسترسی به شبکه آموزشی شاد را ندارند.

به گزارش گیلانستان، محمد رحمتی شامگاه سه‌شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه اولویت ما برقراری آموزش حضوری است اظهار داشت: در حال حاضر بهترین گزینه آموزش مجازی است چرا که در شرایط عادی قرار نداریم و باید برای حفظ سلامت دانش آموزان از فضای مجازی بهره ببریم تا آموزش تعطیل نشود.

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با بیان اینکه تمام تلاش ما این است که کیفیت آموزش کاهش نیابد خاطرنشان کرد: انتقادات و نظرات رسیده توسط والدین و دانش آموزان را به دقت پیگیری و بررسی می‌کنیم تا آموزش‌ها دچار افت کیفیت نشود.

وی با اشاره به اینکه استقبال دانش آموزان در مناطق روستایی از آموزش حضوری خوب است بیان کرد: کلاس‌های حضوری در مناطق روستایی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود و دانش آموزان می‌توانند در صورت تمایل از طریق تلویزیون نیز آموزش ببینند.

رحمتی با بیان اینکه ۳۰ درصد از دانش‌آموزان در مناطق روستایی گیلان امکان دسترسی به شبکه آموزشی شاد را ندارند ابراز داشت: کمتر از ۱۰ درصد دانش‌آموزان در شهرهای گیلان به دلیل نداشتن وسایل آموزشی نظیر گوشی هوشمند از آموزش مجازی محروم هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان با اشاره به اینکه در ۹۸ درصد مدارس گیلان کلاس حضوری تشکیل می‌شود عنوان کرد: به دلایل مختلف تنها ۱۵ درصد دانش‌آموزان در سطح استان به‌صورت حضوری آموزش می‌بینند و سایران از طریق فضای مجازی و شبکه آموزشی شاد دروس را دنبال می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه تمام تلاش آموزش و پرورش این است که آموزش دانش آموزان با کیفیت خوب و بدون هیچ مشکلی استمرار داشته باشد اظهار داشت: مدیران می‌توانند به‌صورت آنلاین بر روند تدریس و حسن انجام کار معلمان نظارت کنند.

انتهای پیام/تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار