کد خبر : 69754
تاریخ انتشار : یکشنبه 7 شهریور 1400- 52: 10

رئیس پلیس راه گیلان:

۳۱ هزار خودروی غیربومی از مبادی ورودی استان گیلان برگردانده شد

۳۱ هزار خودروی غیربومی از مبادی ورودی استان گیلان برگردانده شد

رئیس پلیس راه گیلان گفت: در پی اعمال محدودیت تردد از ۲۴ مرداد تا ۵ شهریورماه ۳۱ هزار خودروی غیربومی از مبادی ورودی استان گیلان برگردانده شد.

به گزارش گیلانستان، سرهنگ جاور صفاری امشب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طرح ممنوعیت‌ تردد که از ۲۴ مردادماه در گیلان آغاز شد تا ۵ شهریور ادامه داشت و ساعت ۲۴ شب گذشته این طرح به اتمام رسید.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی گیلان افزود: براساس آمار واصله از ورودی‌های استان گیلان در مدت مذکور شاهد کاهش ۴۷ درصدی ورود مسافران به استان گیلان بودیم و از ورود ۳۱ هزار خودروی شخصی با پلاک غیربومی به استان گیلان جلوگیری شد.

وی با بیان اینکه در این طرح ۱۱ هزار اعمال قانون تردد غیرمجاز توسط پلیس راه گیلان انجام شد گفت: هر چند پس از اتمام طرح ممنوعیت تردد از انسداد فیزیکی معابر کاسته شده اما ۱۲ شهرستان گیلان همچنان در وضعیت قرمز است.

صفاری عنوان کرد: بر اساس تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا ورود خودروهای شخصی با پلاک غیربومی به شهرهای قرمز و نارنجی و بالعکس خروج خودروهای شخصی از این شهرها و ورود به دیگر شهرستان‌ها همچنان ممنوع است.

وی با بیان اینکه همچنین اجرای محدودیت‌های شبانه از ساعت ۲۲ تا ۳ بامداد به قوت خود باقی است افزود: از مردم خواستاریم تا در جهت کمک به کادر درمان و کاسته شدن شدت ‌بیماری نسبت به رعایت محدودیت‌های تردد توجه کافی داشته باشند.

انتهای پیام/تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار