کد خبر : 29767
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 مهر 1397- 57: 17

۳ محور فرعی مهم استان گیلان مسدود است

۳ محور فرعی مهم استان گیلان مسدود است

رئیس پلیس راه گیلان با اشاره به انسداد سه محور فرعی مهم پونل به خلخال، فومن- قلعه رودخان و املش در این استان، گفت: تلاش ‌ها برای بازگشایی این محورها ادامه دارد.

به گزارش گیلانستان، سرهنگ حسین محمدپور صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به وضعیت محورهای استان گیلان، اظهارکرد: همچنان راه‌های فرعی مهم استان گیلان همانند پونل به خلخال مسدود است.

وی به مسیر فومن به قلعه رودخان نیز اشاره کرد و افزود: با توجه به تخریب پل روستای فوشه براثر بارش شدید باران و طغیان رودخانه این مسیر نیز همچنان مسدود است. اقدامات لازم برای عبور موقت ساکنان این منطقه از سوی مسئولان شهرستان در حال انجام است.

رئیس پلیس راه گیلان همچنین با بیان اینکه در شهرستان املش نیز براثر تخریب پل کیازنیک که در ورودی این شهر، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه شدت خسارت به حدی است که به زودی قابل بازسازی نیست رانندگانی باید ازمسیر جایگزین کومله تردد کنند.

وی با اشاره به وضعیت سایر محورهای استان گیلان، تصریح کرد: در حال حاضر تمامی محورهای اصلی استان گیلان باز و تردد در آن عادی و روان است. البته تعدادی از راه‌های روستایی استان که براثر سیل مسدود شده که با حضور راهداران، تلاش‌ها برای بازگشایی این مسیرها ادامه دارد.

سرهنگ محمدپور با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته تصادفی منجر به فوت در محورهای استان گیلان رخ نداده است، ادامه داد: در این مدت شش تصادف منجر به جرح گزارش شده که در این حوادث هفت نفر از سرنشینان خودروها مصدوم و توسط نیروهای امدادی و اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

به گفته این مسئول عدم توجه و دقت لازم در رانندگی علت اکثر تصادفات در محورهای استان گیلان است که از رانندگان خواسته می شود با دقت و رعایت سرعت مطمئنه در محورهای استان تردد کنند./ مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار