کد خبر : 10698
تاریخ انتشار : سه شنبه ۸ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۷

۳ میلیون گردشگر در ایام نوروز در مراکز اقامتی استان گیلان اسکان یافتند

۳ میلیون گردشگر در ایام نوروز در مراکز اقامتی استان گیلان اسکان یافتند

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان گفت: بیش از ۳ میلیون نفر در ایام نوروز در مراکز اقامتی ثابت و موقت گیلان اقامت کردند.

به گزارش گیلانستان، حمیدرضا آذرپور در گفت‌وگویی اظهار داشت: از 26 اسفند تا ششم فروردین بیش از 770 هزار خودرو به استان گیلان وارد شده است که در مقایسه با زمان مشابه سال گذشته حدود 26 درصد رشد داشته است.

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گیلان از اقامت بیش از 3 میلیون  نفر در تعطیلات نوروز در مراکز اقامتی ثابت و موقت خبر داد و بیان کرد: این آمار در مقایسه با سال گذشته حدود 20 درصد رشد داشته است.

آذرپور بازدیدکنندگان از موزه‌ها و بناهای تاریخی استان گیلان را بیش از 84 هزار نفر اعلام کرد و افزود: این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته حدود 11 درصد رشد داشته است.

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گیلان از فعالیت یک هزار و 700 واحد اقامتی و پذیرایی در استان گیلان خبر داد و تصریح کرد: ظرفیت تخت‌های اقامتی استان گیلان به 24 هزار تخت رسیده ‌ است.

وی با بیان اینکه در آینده‌ای نزدیک 2 هزار تخت به ظرفیت مذکور افزوده می‌شود خاطرنشان کرد: با مساعد شدن هوا امیدواریم گردشگران بیشتری به استان گیلان مراجعه کنند.

انتهای پیام/تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار