کد خبر : 13641
تاریخ انتشار : پنجشنبه 4 خرداد 1396- 44: 10

۳ هزار مسجد در استان گیلان برای ماه مبارک رمضان مهیا می‌شود

۳ هزار مسجد در استان گیلان برای ماه مبارک رمضان مهیا می‌شود

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان با بیان اینکه مساجد سراسر استان گیلان در روزهای پایانی ماه شعبان غبارروبی و عطرافشانی می‌شوند گفت: بیش از ۳ هزار مسجد در استان گیلان برای ماه مبارک رمضان مهیا می‌شود.

به گزارش گیلانستان، حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسین گلمیرزاده  صبح امروز در نشست خبری در رشت با گرامیداشت فرارسیدن ماه مبارک رمضان و با اشاره به اینکه ماه مبارک رمضان ماه رستن از آلودگی‌های جسم و روح است اظهار داشت: هر ساله به‌مناسبت استقبال از ماه مبارک رمضان در دهه پایانی ماه شعبان، مساجد سراسر استان برای این ماه مبارک مهیا می‌شوند.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان گیلان با بیان اینکه مساجد سراسر استان گیلان در این ایام غبارروبی و عطر‌افشانی می‌شوند خاطرنشان کرد: بالغ بر ۳ هزار مسجد در استان گیلان برای ایام ماه مبارک رمضان مهیا می‌شود.

گلمیرزاده با تاکید بر اینکه بیش از هزار و ۵۰۰ مبلغ استانی و اعزامی از حوزه‌های علمیه قم و مشهد برای بیان احکام، نماز جماعت و ترویج سبک آموزه‌های دینی به استان گیلان اعزام می‌شوند تصریح کرد: مساجد استان گیلان آمادگی لازم را جهت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان دارند.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان گیلان، ماه مبارک رمضان را فرصتی مهم برای دور شدن از دغدغه‌های آزاردهنده زندگی عنوان کرد و گفت: خداوند در ماه مبارک رمضان نعمات خود را بر بندگانش سرازیر می‌کند و انسان باید از این ماه پربرکت بهترین بهره معنوی را کسب کند.

وی با تاکید بر اینکه در ماه میهمانی خدا انسان می‌تواند با انجام تکلیف الهی در پرتو برکات ماه مبارک رمضان خودسازی کند افزود: در ماه مبارک رمضان فعالیت‌های مختلفی در مساجد و اماکن مذهبی سراسر استان در نظر گرفته شده که مهمترین آن‌ها اقامه نماز جماعت، تلاوت قرآن، بیان احکام، جلسات و مباحث مشاوره و اخلاق و دوره‌های سبک زندگی اسلامی است.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار