کد خبر : 25413
تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 اردیبهشت 1397- 21: 20

۴۰۰اثر به دبیرخانه جشنواره جلوه‌های فرهنگ رضوی در رسانه‌ ارسال شد

۴۰۰اثر به دبیرخانه جشنواره جلوه‌های فرهنگ رضوی در رسانه‌ ارسال شد

رشت- هشتمین جشنواره جلوه‌های فرهنگ رضوی در رسانه‌ها در گیلان برگزار می شود که تاکنون ۴۰۰ اثر از رسانه های سراسر کشور به دبیرخانه این جشنواره در استان گیلان ارسال شده است.

به گزارش گیلانستان٬ هشتمین جشنواره جلوه‌های فرهنگ رضوی در رسانه‌ ها از سری برنامه های شانزدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) در استان گیلان برگزار می شود.

فراخوان شرکت در این جشنواره برای هزار و ۴۰۰ نشریه در سراسر کشور ارسال شد که تاکنون بیش از ۴۰۰ اثر به دبیرخانه این جشنواره در استان گیلان ارسال شده است.

گفتنی است آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این همایش ۱۷ خردادماه سال جاری اعلام شده و مراسم اختتامیه آن نیز در تاریخ ۲۷ تیرماه جاری برگزار می شود.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر برای شرکت در این جشنواره می توانند به تارنمای شمس توس گیلان مراجعه و فرایند ثبت نام و ارسال اثر از طریق portal.shamstoos.ir انجام دهند.

سبک زندگی رضوی، فرهنگ رضوی، سیره سیاسی و اجتماعی رضوی، جلوه‌های رضوی و اقتصاد مقاومتی را پنج محور موضوعی جشنواره جلوه‌های فرهنگ رضوی در رسانه‌ها است.

بخش‌های اصلی این جشنواره شامل مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری، آثار رادیویی و تلویزیونی و شعر رضوی است و شرکت‌کنندگان می‌توانند آثار خود را در هفت رشته «تیتر»، «سرمقاله و یادداشت»، «خبر»، «گزارش»، «مصاحبه»، «عکس» و «مقاله» به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار