کد خبر : 33602
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۲

۴۰۰میلیارد برای تکمیل آزاد راه قزوین – رشت اختصاص یافت

۴۰۰میلیارد برای تکمیل آزاد راه قزوین – رشت اختصاص یافت

معاون رئیس جمهور با اشاره به سرمایه‌گذاری ۲ هزار میلیاردی در گیلان طی سال‌های اخیر، افزود: برای تکمیل ۸ کیلومتر باقیمانده آزاده راه قزوین – رشت ۴۰۰ میلیارد اختصاص یافته است.

به گزارش گیلانستان محمدباقر نوبخت ظهر پنجشنبه در مراسم بهره‌برداری از بزرگترین سد لاستیکی کشور در شهرستان لنگرود ضمن قدردانی از همکاری و همدلی همه کسانی که دولت را در شرایط کنونی کشور یاری می کنند، اظهارکرد: امروز در یک شرایط نابرابر و جنگ اقتصادی هستیم.

نوبخت با اشاره به بهره‌برداری از بزرگترین سد لاستیکی کشور در شهرستان لنگرود، افزود: از مسئولان استان گیلان درخواست می کنم تا زمینه اجرای پروژه سد لاستیکی دیگر در اطاقور شهرستان لنگرود که مطالبه نماینده مردم این شهرستان است نیز انجام داده و در کوتاه‌ترین زمان برای این پروژه نیز پیمانکار معرفی شده و اجرایی شود.

وی به مطالبات بیان شده در حوزه چای شهرستان لنگرود نیز اشاره کرد و گفت: در سال‌های اخیر اقدامات خوبی در این زمینه انجام شده است لذا با توجه به همه این شرایط نماینده مردم لنگرود در مجلس می تواند با حضور در دولت مشکلات مردم این منطقه را بیان کند.

نوبخت با اشاره به اینکه در استان گیلان به دنبال اجرای دو اولویت هستیم، بیان‌کرد: اجرای کارهای زیربنایی و اساسی یکی از این اولویت‌های است. در طی دو سال گذشته بیش از ۲ هزار میلیارد تومان برای کارهای زیربناهای استان گیلان سرمایه‌گذاری شده است که یکی از مهم‌ترین این اقدامات اجرایی راه‌آهن قزوین – رشت بوده که در هفته‌های آتی با حضور رئیس جمهور بهره‌برداری می شود.

وی ادامه داد: از استاندار گیلان خواسته‌ام تا بعد از اتمام دهه مبارک فجر با مسئولان راه آهن به تهران سفر کرده تا در جلسه‌ای به سایر موارد مربوط به این بخش اعم از تهیه و تأمین واگن‌های قطار برای سفرهای نوروزی پرداخته شود.

معاون رئیس جمهور با تأکید براینکه یکی از اصولی که در توسعه استان‌ها مدنظر مسئولان قرار دارد جلب رضایت مردمی و رفاه اقتصادی و اجتماعی است، بیان‌کرد: در زمینه آزاد راه قزوین -رشت نیز در محدوده شهرستان رودبار برای آسیب نرسیدن به اقتصادی مردم این منطقه طرحی جدید تهیه و در حال اجرا بوده و در همین زمینه مجددا ۴۰۰ میلیارد تومان برای ۸ کیلومتر باقیمانده تخصیص داده شده است.

وی با بیان اینکه در کنار ایجاد زیرساخت‌های موجود با هزینه‌های بالا حدود ۴۰۰ میلیارد تومان نیز برای انجام پروژه‌های خرد و کوچک در استان گیلان تخصیص یافته است، افزود: مسئولان نهایت تلاش خود را در راستای اجرای این طرح‌ها و پروژه ها انجام دهند.

انتهای پیام/مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار