کد خبر : 9623
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۱

۴۰ پایگاه جشن نیکوکاری در استان گیلان برپا می‌شود

۴۰ پایگاه جشن نیکوکاری در استان گیلان برپا می‌شود

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گیلان گفت: به‌مناسبت جشن نیکوکاری ۴۰ پایگاه جشن نیکوکاری در سراسر استان گیلان برپا می‌شود.

به گزارش گیلانستان ، علیرضا محمدی در گفت‌وگویی با گرامیداشت هفته احسان و نیکوکاری اظهار داشت: برنامه‌های هفته احسان و نیکوکاری از آغاز اسفند ماه با حضور تمامی اعضای ستادی احسان و نیکوکاری در استان آغاز شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گیلان کمک ویژه به نیازمندان و مددجویان استان در ایام عید نوروز را رویکرد اصلی هفته احسان و نیکوکاری عنوان کرد و گفت: از 6 ماه گذشته در مدارس و مهدکودک‌های سراسر استان قلک‌هایی جهت کمک به نیازمندان توزیع شد.

محمدی با تاکید بر اینکه قلک‌های مذکور در این هفته در مراسم قلک‌شکنی از دانش‌آموزان جمع آوری و در این ایام به نیازمندان اهدا می‌شود بیان داشت: این اقدام با هدف گسترش فرهنگ احسان و نیکوکاری در بین کودکان و نوجوانان انجام شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گیلان خاطرنشان کرد: در راستای برجسته‌سازی هفته احسان و نیکوکاری، 18 اسفند ماه جشن نیکوکاری در تمامی مراکز کمیته امداد امام خمینی(ره) سطح استان برگزار می‌شود.

محمدی با اشاره به اینکه 40 پایگاه نیکوکاری به‌مناسبت جشن نیکوکاری در سطح استان گیلان برپا می‌شود افزود: برنامه‌های متنوعی با حضور خیران و نیکوکاران در پایگاه‌های احسان و نیکوکاری سراسر استان برگزار می‌شود.

وی از وجود 17 مرکز نیکوکاری در استان گیلان خبر داد و با بیان اینکه علاوه بر پایگاه‌های نیکوکاری، جشن مذکور در این مراکز اجرا می‌شود گفت: مراکز نیکوکاری استان در طول سال همواره در راستای جمع آوری هدایای مردمی و اهدا آن به نیازمندان فعالیت می‌کنند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گیلان با تاکید بر اینکه 20 اسفند ماه در تمامی نماز جمعه‌های سطح استان جمع‌آوری کمک‌های جشن نیکوکاری از سوی کمیته امداد امام خمینی(ره) انجام می‌شود ابراز داشت: برنامه‌های متنوعی در هفته احسان و نیکو کاری در گیلان برگزار می‌شود.

محمدی با اشاره به طرح صدقات الکترونیک و با بیان اینکه در آینده‌ای نزدیک صدقات الکترونیک جایگزین صندوق‌های صدقات می‌شوند تاکید کرد: کمیته امداد آمادگی واگذاری ساماندهی صندوق‌های صدقات شهرها و روستاها را به خیران، دهیاران، شوراها و معتمدین دارد.

وی خاطرنشان کرد: در این واگذاری در یک فضای اعتماد آمیز، صدقات و کمک‌های جمع آوری شده در قالب صندوق‌های صدقات به نیازمندان و مستمندان همان منطقه اهدا می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) صدقه پیامکی را یکی دیگر از اقدامات صدقات الکترونیک عنوان کرد و گفت: در این طرح افراد می‌توانند به‌صورت پیامکی یا به صورت شماره گیری، صدقات خود را به‌دست افراد نیازمند و مستمند استان برسانند./ تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار