کد خبر : 6679
تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 آذر 1395- 27: 8

۴۸ واحد منزل مسکونی به مددجویان کمیته امداد اهدا می‌شود

۴۸ واحد منزل مسکونی به مددجویان کمیته امداد اهدا می‌شود

فرمانده ناحیه سپاه رشت از تحویل ۴۸ واحد منزل مسکونی به مددجویان کمیته امداد در ایام هفته بسیج خبر داد.

به گزارش گیلانستان ، سرهنگ مجید دوهندو ظهر امروز در نشست خبری به مناسبت هفته بسیج  با اشاره به اینکه  امام راحل به واسطه دور اندیشی به بغض و توطئه دشمنان داخلی و خارجی علیه ایران واقف بود اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران نیازمند حفاظت و حراست است.

وی با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) حفاظت از انقلاب اسلامی را به مردم سپرد افزود: مردم ایران اسلامی تا به امروز به نام شجره طیبه بسیج در همه صنوف از کشور محافظت کرده‌اند.

فرمانده سپاه ناحیه رشت با بیان اینکه شجره طیبه بسیج تا به امروز در هر موقعیتی که جامعه نیاز به کمک داشته است حضور فعال داشته است تصریح کرد: برای ریشه‌کن کردن بی‌سوادی در کشور شجره طیبه بسیج با ایجاد نهضت سوادآموزی بی‌سوادی را از میان برداشت.

دوهندو با اعلام اینکه شاهد خدمات شایان بسیج در یاری به مرکز بهداشت به منظور از میان بردن فلج اطفال در کشور بوده‌ایم تاکید کرد: اقدامات و عملیات گسترده دفاعی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی بسیج در کشور دشمنان ایران اسلامی را هراسان کرده است.

وی با تاکید اینکه انتقال فرهنگ بسیجی به نسل جوان یک وظیفه همگانی است خاطرنشان کرد: اصحاب رسانه وظیفه خطیری برای معرفی این نهاد مقدس در جامعه کنونی بر عهده دارد.

فرمانده سپاه ناحیه رشت افزود: همگی مسئولان و دست‌اندرکاران امور فرهنگی جهت انتقال فرهنگ بسیجی وظیفه دارند بقا و اقتدار نظام جمهوری اسلامی به واسطه فرهنگ بسیج است.

دو هندو با اشاره به اینکه امروز در سوریه، عراق، لبنان فرهنگ و اقتدار بسیجی در مقابل جنایت داعش ایستادگی کرده است بیان کرد:  کمر اسرائیل و آمریکا امروز به واسطه فرهنگ بسیجی  شکسته شده است.

دوهندو مهم‌ترین برنامه‌های هفته بسیج را جبهه سازندگی بسیج اعلام کرد و  با بیان اینکه ساخت و احداث هزار واحد مسکونی در استان گیلان توسط بسیج در حال انجام است افزود: ۴۸ واحد منزل مسکونی توسط سپاه ناحیه مرکزی رشت با کمترین هزینه در حال تهیه و تحویل است که در ایام هفته بسیج به مددجویان کمیته امداد رشت تحویل داده می‌شود.

وی جبهه فرهنگی بسیج را علمدار اقتدار ملت ایران دانست و با ابراز اینکه بسیج در همه فعالیت‌های فرهنگی مشارکت فعال داشته است افزود: بسیج امروز در جبهه دفاعی، جبهه مقاومتی و جبهه محرومیت‌زدایی وظایف خطیری را ایفا می‌کند.

فرمانده ناحیه مرکزی رشت با اشاره به برطرف کردن مشکل اجتماعی مقابله با ویروس نیوکاسل در طیور روستاییان گفت: بسیجیان از چند روز آینده وارد روستاها شده که به صورت رایگان جهت مقابله و پیشگیری از بیماری طیور اقدامات لازم را انجام دهند.تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار