کد خبر : 36040
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۵

فرمانده انتظامی:

۴ تن تخم مرغ فاسد در آستارا کشف شد

۴ تن تخم مرغ فاسد در آستارا کشف شد

فرمانده انتظامی آستارا از کشف ۳ تن و ۷۰۰ کیلوگرم تخم مرغ فاسد در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گیلانستان سرهنگ محمد نمازی ظهر امروز در جمع خبرنگاران این شهرستان با اعلام این خبر اظهار داشت: ماموران ایست بازرسی سه راهی قلعه حین کنترل خودروهای عبوری در محور مواصلاتی سه دستگاه خودرو وانت زامیاد مشکوک را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان آستارا  با بیان اینکه در بازرسی از این خودروها 3تن و 700کیلوگرم تخم مرغ فاسد کشف شد تصریح کرد: کارشناسان این حوزه ارزش  تخم مرغ‌های کشف شده را 600 میلیون ریال اعلام کردند.

نمازی با بیان اینکه شهروندان خواست هنگام خرید فرآورده‌های خام دامی به تاریخ تولید و انقضای آن دقت نموده و حتی الامکان از تخم مرغ‌های دارای نشان و بسته بندی استفاده کنند گفت: پلیس با هرگونه اقدامی که بهداشت عمومی و سلامت مردم را به مخاطره اندازد، به شدت برخورد می کند.

وی با اشاره به اینکه پلیس همواره با افرادی که به دنبال اینگونه سودجو هستند برخورد قانونی خواهد کرد از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب بلافاصله از طریق مرکز فوریتهای 110به پلیس اطلاع دهند.

به گزارش تسنیم، شهرستان مرزی آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و ساحل دریای خزر واقع شده که محور مهم و ترانزیتی آستارا به اردبیل از مسیرهای پر تردد شمال ایران است.

انتهای پیام/تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار