کد خبر : 39210
تاریخ انتشار : دوشنبه 24 تیر 1398- 32: 11

سخنگوی شورای شهر رشت:

۴ پارک پرتردد رشت برای استفاده معلولان مناسب‌سازی می‌شود

۴ پارک پرتردد رشت برای استفاده معلولان مناسب‌سازی می‌شود

سخنگوی شورای اسلامی شهر رشت گفت: ۴ پارک اصلی و پرتردد کلانشهر رشت برای استفاده و تردد جامعه معلولان مناسب‌سازی می‌شود.

به گزارش گیلانستان فاطمه شیرزاد صبح امروز در جمع خبرنگاران از اصلاح، ترمیم و مناسب سازی ۴ پارک کلانشهر رشت برای استفاده معلولان خبر داد و اظهار داشت: شهرداری رشت عملیات مناسب‌ سازی در پارک‌های قدس، توحید گلسار، بوستان ملت و پارک مفاخر گیلان را هم‌اکنون آغاز کرده است.

رئیس کمیسیون بهداشت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر رشت عنوان کرد: یکی از مباحث مهم در مورد توانبخشی اجتماعی مناسب سازی اماکن و معابر شهر برای کم کردن مشکلات جامعه معلولان است تا آن‌ها نیز همانند سایر قشرهای جامعه بتوانند بهترین استفاده را از امکانات موجود داشته باشند.

شیرزاد با بیان اینکه اقدامات لازم در مورد مناسب سازی توسط شهرداری در حال انجام است تصریح کرد: شهرداری و شورای اسلامی شهر رشت در ماه‌های آینده برای اجرای مناسب سازی برنامه‌های ویژه‌ای دارند که با حضور مدیرکل بهزیستی استان در جلسات شورای شهر نحوه اجرای آن را به دقت بررسی خواهند کرد.

وی از خرید ۱۵ دستگاه اتوبوس برای شهر رشت که شاخص‌های مناسب‌ سازی استفاده معلولان طبق استاندارد جهانی در آن‌ها لحاظ شده است خبر داد و افزود: علاوه بر این‌ها اصلاح، ترمیم و مناسب سازی ۵ محور مهم رشت در ۵ نقطه شهری و ترمینال ورودی شهر نیز در دستور کار شهرداری قرار گرفته است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر رشت به بحث اجرای عملیات مناسب سازی در بازار قدیمی شهر رشت نیز اشاره کرد و اظهار داشت: با توجه به مشکلاتی که افراد معلول برای تردد در بازار قدیمی رشت دارند تعویض کفپوش و جداره آن در دستور کار شهرداری رشت قرار گرفته است.

انتهای پیام/تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار