کد خبر : 40919
تاریخ انتشار : پنجشنبه 31 مرداد 1398- 18: 18

همزمان با هفته دولت؛

۵۳ پروژه عمرانی در آستارا به بهره برداری می رسد

۵۳ پروژه عمرانی در آستارا به بهره برداری می رسد

فرماندار آستارا، گفت: ۵۳ طرح عمرانی با ۳۱ میلیارد و ۶۱۶ میلیون تومان اعتبار هزینه همزمان با هفته دولت در شهرستان مرزی آستارا به بهره برداری می رسد.

به گزارش گیلانستان حسن رستم زاد بعد از ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران با تبریک آغاز هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، اظهار کرد: هفته دولت فرصت مناسبی برای نشان دادن عمق توجه دولت برای برطرف کردن محرومیت ها و نیازهای عمرانی کشور است.

وی با بیان اینکه دولت در حوزه سازندگی، پیشرفت، عدالت و توسعه سیاسی ممتاز بوده است، افزود: شتاب گرفتن توسعه متوازن و مناسب گیلان و آستارا از توفیق‌های دولت در سایه توجه ویژه به این استان و شهرستان مرزی آستارا  است.

فرماندار آستارا با اشاره به طرح‌های قابل افتتاح در هفته دولت امسال، گفت: این طرح‌ها در امور احداث جاده‌های روستایی جدید در مناطق دور افتاده و محروم، بهسازی فضاهای روستایی از قبیل جدول گذاری و احداث کانال، جدول کانیوو، احداث  کانال‌های بتونی، روکش آسفالت، آب رسانی روستایی، عمران و آبادانی شهری، ساخت مسکن مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره)، بهداشت و درمان، گردشگری، بندر و دریانوردی، برق و پروژه ورزشی هستند.

رستم زاد شاخص‌ترین طرح‌ها را افتتاح زمین چشم مصنوعی آستارا با ۲۲ میلیارد ریال اعتبار، افتتاح ۲ باب انبار در اسکله آستارا با ۵ میلیارد تومان هزینه و احداث واحد تولیدی کیک در شهرک صنعتی آستارا با اعتباری بیش از ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان عنوان کرد و افزود: این سه طرح با حضور استاندار گیلان افتتاح رسمی خواهند شد.

فرماندار آستارا با بیان اینکه خدمات دولت در این شهرستان مرزنشین باید به بهترین نحو اطلاع رسانی شود، اظهار کرد: در افتتاح طرح‌های هفته دولت در آستارا مردم حضور گسترده‌ای می یابند و رسالت سنگین عمرانی و آبادانی دولت به عنوان یکی از اصلی‌ترین حوزه های خدمت گذاری پایدار به همه ابلاغ می شود.

انتهای پیام/مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار