کد خبر : 3078
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 بهمن 1394- 33: 18

۵۶ هزار و ۳۴۹ تن لیتر گاز مایع امسال در گیلان توزیع شد

۵۶ هزار و ۳۴۹ تن لیتر گاز مایع امسال در گیلان توزیع شد

مدیرعامل پخش فرآورده‌های نفتی گیلان گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۵۶ هزار و ۳۴۹ تن لیتر گاز مایع در گیلان توزیع شد.

به گزارش درگیلان، فردین چراجی با بیان اینکه جایگاه‌های عرضه سوخت گیلان در شرایط مناسب و مطلوبی به سر می‌برد اظهار داشت: تعداد کل جایگاه‌های مجاری عرضه سوخت در استان ۱۷۷ باب است که این تعداد به‌طور فعال در استان خدمات‌رسانی می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه از این تعداد ۱۱۶ باب جایگاه عرضه بنزین، نفت‌گاز است، افزود: ۹۶ باب CNG در استان فعالیت می‌کنند که از این تعداد ۶۱ باب تک منظوره و ۳۵ باب دو منظوره به‌طور شبانه‌روزی به خدمات‌دهی در استان مشغول هستند.

مدیرعامل پخش فرآورده‌های نفتی گیلان خاطرنشان کرد: تیم‌های بازرسی و نظارت کنترل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی گیلان به‌صورت مستمر با برنامه‌ریزی مدون از جایگاه‌های عرضه سوخت استان بازدید می‌کنند.

چراجی با اشاره به اینکه کلیه جایگاه CNG استان توسط وزارت نفت ساخته شد، افزود: این جایگاه‌ها به‌صورت امانت دولت به بخش خصوصی و شهرداری‌ها واگذار می شود.

مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گیلان با اشاره به اینکه از ابتدای امسال تاکنون ۵۶ هزار و ۳۴۹ تن لیتر گاز مایع در گیلان توزیع شد، تصریح کرد: این میزان گاز مایع به‌طور مستمر تاکنون در سراسر استان توزیع شده است.

وی مقدار توزیع شده نفت‌گاز را در استان ۳۴۴ میلیون و۴۴۱ هزار لیتر اعلام کرد و افزود: ۴ میلیون و ۴۵۰ هزار لیتر نفت‌کوره و ۱۴۱ میلیون و ۳۷۵ هزار لیتر نفت‌سفید از ابتدای امسال تا کنون در سراسر استان گیلان توزیع شد./تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار