کد خبر : 47684
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۵

رئیس سازمان صمت گیلان:

۵ نمایشگاه بهاره عرضه مستقیم کالا در گیلان برپا می شود

۵ نمایشگاه بهاره عرضه مستقیم کالا در گیلان برپا می شود

رئیس سازمان صمت گیلان از آغاز به کار پنج نمایشگاه بهاره از ۱۹ اسفند ماه برای عرضه مستقیم کالا در این استان خبر داد.

به گزارش گیلانستان فرهاد دلق پوش در جلسه کارگروه تنظیم بازار گیلان با اشاره به برپایی پنج نمایشگاه بهاره در استان گیلان، اظهار کرد: نمایشگاه‌های بهاره عرضه مستقیم کالا در شهرستان‌های آستارا، بندر انزلی، تالش، رشت و لاهیجان برگزار خواهد شد.

رئیس سازمان صمت گیلان با اشاره به آغاز به کار این نمایشگاه‌ها از ۱۹ اسفند در گیلان، گفت: این نمایشگاه‌ها با توجه به نیاز مردم در گروه مواد پروتئینی، غذایی، خشکبار و شیرینی و همچنین پوشاک و کیف و کفش برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه در مجموع ۶۴۵ غرفه نمایشگاهی در این ۵ شهرستان گیلان برپا خواهد شد، افزود: برای رفاه حال شهروندان در ۱۶ شهرستان گیلان جشنواره فروش فوق العاده بهاری و نوروزی در ۶۴۰ واحد صنفی برگزار می‌شود.

دلق پوش با توجه به بارش برف اخیر در استان گیلان، ادامه داد: با توجه به تأمین و توزیع انواع اقلام مورد نیاز با مدیریت مردم و همکاری دستگاه‌های مرتبط اعم از خصوصی و دولتی هیچ‌گونه کمبودی در اقلام مصرفی مردم در ایام برف مواجه نشدیم.

وی در ادامه به گشت‌های مشترک نظارت بازرسان این سازمان در ایام پایانی و نوروزی به همراه نمایندگان تعزیرات حکومتی، بهداشت، اماکن و بازرسی اتاق اصناف، گفت: این گشت‌ها به صورت روزانه و مستمر از کلیه واحدهای صنفی در استان گیلان انجام می‌شود تا از هرگونه تخلف و اجحاف احتمالی در حق مردم جلوگیری شود.

دبیر کارگروه تنظیم بازار گیلان به پیگیری‌های صورت به منظور اختصاص هزار و تن سهمیه شکر خانوار از محل ذخیره استراتژیک به این استان از وزارت صمت و شرکت بازرگانی دولتی ایران خبر داد و اظهار کرد: ۵۰۰ تن شکر به استان اختصاص یافته که ۱۰۰ تن آن جذب و توزیع شده است.

انتهای پیام/مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار