کد خبر : 58328
تاریخ انتشار : سه شنبه ۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۰

رئیس سازمان بسیج دانش آموزی گیلان:

۶۰ درصد دانش آموزان گیلانی عضو بسیج هستند/ اجرای بیش از ۱۷۰۰ ویژه برنامه

۶۰ درصد دانش آموزان گیلانی عضو بسیج هستند/ اجرای بیش از ۱۷۰۰ ویژه برنامه

رئیس سازمان بسیج دانش آموزی گیلان با اشاره به عضویت ۶۰ درصدی دانش آموزان این استان در این سازمان، گفت: بیش از هزار و ۷۰۰ ویژه برنامه برای هفته بسیج دانش آموزی اجرا می شود.

به گزارش گیلانستان، سرهنگ علی رفاهتی پیش از ظهر سه شنبه در نشست خبری به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی با اشاره به تشکیل بسیج دانش آموزی در سال ۱۳۵۷، گفت: فعالیت بسیج دانش آموزی در نهاد آموزش و پرورش را باید به فال نیک گرفت.

رئیس سازمان بسیج دانش آموزی گیلان با بیان اینکه همزمان با شیوع بیماری کرونا گروهی از بسیج دانش آموزی با تشکیل گروه‌های منسجم در پایگاه‌های سلامت همچون گروه‌های جهادی در سطح هنرستان‌ها و مدارس به تولید ماسک و توزیع مواد ضد عفونی پرداخته‌اند، اظهار کرد: روحیه شهادت طلبی دانش آموزان نسل جدید ستودنی است.

وی از توزیع کارت‌های هدیه و بسته‌های حمایتی بین دانش آموزان نیازمند توسط این سازمان اشاره کرد و افزود: بسیج دانش آموزی می‌تواند در دیگر سنگرها همانند فضای مجازی و کمک به آموزش و پرورش جهت اجرای سند تحول بنیادین حضوری فعال و تأثیرگذار باشند.

سرهنگ رفاهتی به فعالیت طرح شهید «بهنام محمدی» اشاره و با بیان اینکه اجرای این طرح به ارتباط و اتصال خانواده، مدرسه و مسجد کمک می‌کند، گفت: در مرحله تعیین مربیان و حضور میدانی در عرصه‌های مختلف هستیم تا این طرح به خوبی اجرا و آثار مفیدی از خود به جا بگذارد.

وی طرح «یاوران ولایت» را در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری برای نسل جوان بسیار تأثیر گذار دانست و تصریح کرد: شهادت ۳۶ هزار شهید دانش آموز نشانگر روحیه شهادت طلبی جوانان این مرز و بوم است که باید عرصه را برای حضور دانش آموزان بسیجی فراهم کرد.

رئیس سازمان بسیج دانش آموزی گیلان از برگزاری بیش از هزار و ۷۲۰ برنامه به مناسبت گرامیداشت روز دانش آموز در سراسر استان خبر داد و گفت: این ویژه برنامه‌ها از هفتم آبان آغاز و تا ۱۳ آبان با تجمع محدود تعدادی از دانش آموزان به پایان می‌رسد.

وی با تاکید بر اینکه بسیاری از برنامه‌های گرامیداشت روز دانش آموز در فضای مجازی برگزار می‌شود، افزود: هدف اصلی آشنایی بیشتر خانواده‌ها با بسیج و الگو پذیری از شهدای دانش آموز است.

سرهنگ رفاهتی با بیان اینکه ۶۰ درصد دانش آموزان استان گیلان در بسیج دانش آموزی و پایگاه‌ها مشغول فعالیت هستند، اظهار کرد: پویش «زندگی، سر زندگی و سازندگی» برای دانش موزان محروم در دستور کار قرار گرفته است.

وی با تاکید بر اینکه در امور عمرانی همچون تعمیرات در سطح مدارس از ظرفیت اقشارهای مختلف بسیج استفاده می‌شود، گفت: در طرح یاران ولایت در تلاش هستیم تبلت و گوشی برای دانش آموزان نیازمند تهیه و توزیع شود.

انتهای پیام/مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس سه شنبه , 6 آبان 1399 - 17:24

با برنامه مشخص و هدفمند کیفیت را بالا ببرید وگرنه تکمیل فرم و پرونده صرفا آمار کیفی ست

رفتن به نوار ابزار