کد خبر : 28188
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۰

۶۲۸ پروژه به‌مناسبت هفته دولت در گیلان به بهره‌برداری می‌رسد

۶۲۸ پروژه به‌مناسبت هفته دولت در گیلان به بهره‌برداری می‌رسد

استاندار گیلان گفت: به‌مناسبت هفته دولت ۶۲۸ پروژه با اعتبار هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان در استان گیلان به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش گیلانستان، مصطفی سالاری صبح امروز در مراسم ادای احترام به مقام شامخ شهدا به‌مناسبت آغاز هفته دولت در گلزار شهدای رشت با گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: هفته دولت فرصتی بزرگ برای معرفی دستاورد‌های انقلاب و دستگاه‌های دولتی به مردم است.

نماینده عالی دولت در استان گیلان با اشاره به اینکه به‌مناسبت هفته دولت 628 پروژه در استان گیلان به بهره‌برداری می‌رسد خاطرنشان کرد: اعتبار پروژه‌های عمرانی دستگاه‌های دولتی استان گیلان در هفته دولت 640 میلیارد تومان است.

استاندار گیلان با بیان اینکه با احتساب پروژه‌های شهرداری‌های سراسر استان، بخش خصوصی و پروژه‌های اقتصادی، اعتبار پروژه‌های قابل افتتاح هفته دولت در گیلان هزار و 300 میلیارد تومان است گفت: استان گیلان پروژه‌های زیادی را در چهلمین سالگرد دهه فجر انقلاب به بهره‌برداری می‌رساند.

سالاری با تاکید بر اینکه اقدامات عملیاتی پروژه‌های ایام دهه فجر با سرعت مطلوبی در استان گیلان در حال انجام است تصریح کرد: در فاصله هفته دولت تا دهه فجر انقلاب اسلامی پروژه‌های متعددی در استان گیلان به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه پروژه‌های قابل افتتاح هفته دولت گیلان در حوزه‌های بیمارستانی، درمانی، آب‌ شرب، آب کشاورزی، برق، عمران شهری، عمران روستایی، ورزشی، گردشگری و حوزه‌های مختلف است گفت: برخی از دستگاه‌ها تعدادی از  پروژه‌های خود را در هفته دولت و تعدادی را در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسانند.

سالاری با اشاره به اینکه از سال گذشته در استان گیلان به‌منظور فراهم شدن زیرساخت برای فعالیت بیشتر بخش خصوصی و ایجاد اشتغال برنامه‌‌ریزی شده است افزود: این اقدامات برای فراهم‌شدن زیرساخت‌ها و تسهیل در ایجاد اشتغال و رونق فضای کسب و کار در گیلان انجام شده است.

نماینده عالی دولت در استان گیلان با تاکید بر اینکه بهبود فضای اقتصادی گیلان در اجرا و بهره‌برداری این پروژه‌ها به طور ویژه  مد نظر قرار داده می‌شود خاطرنشان کرد: این سیاست‌ها امسال نیز با شیوه‌های بهتر و موثرتری در استان گیلان دنبال می‌شود.

وی با بیان اینکه در مباحثی چون آبرسانی، برق‌رسانی و راه‌ها پس از رفع نیاز خدمات ضروری سکونتگاه‌ها، اولویت بر مناطقی است که بتواند به رونق فضای کسب و کار و فعالیت اقتصادی در استان کمک کند افزود: ترغیب فعالیت بخش خصوصی و رفع مشکلات زیرساختی آنها برای سرمایه‌گذاری بیشتر در گیلان دارای اولویت است./ تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار