کد خبر : 6554
تاریخ انتشار : دوشنبه 24 آبان 1395- 25: 16

۶۸ رسانه جدید در استان گیلان راه‌اندازی می‌شود

۶۸ رسانه جدید در استان گیلان راه‌اندازی می‌شود

مسئول سازمان بسیج رسانه استان گیلان از درخواست فعالان رسانه‌ای این استان برای انتشار ۶۸ رسانه جدید خبر داد.

به گزارش گیلانستان ، به نقل از روابط عمومی بسیج رسانه استان گیلان، محسن جعفری صبح امروز در نشست کمیسیون جذب و سازماندهی بسیج رسانه گیلان اظهار داشت: این سازمان فعالیت رسانه‌های گیلانی را رصد کرده و از رسانه‌هایی که در تقویت جبهه انقلاب اسلامی بیش از سایر رسانه‌ها تلاش می‌کنند تقدیر می‌کند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ١٤٧ نشریه مکتوب دارای مجوز در گیلان منتشر می‌شود، افزود: این رسانه‌ها شامل ٩ روزنامه، ٤٤ هفته نامه، ١٦ دوهفته نامه، ٤٢ ماهنامه، ٥ دوماهنامه، ٢٢ فصلنامه و ٩ دوفصلنامه، ٨١ پایگاه خبری و شش نشریه الکترونیکی مجوزدار است.

مسئول سازمان بسیج رسانه گیلان از درخواست فعالان رسانه‌ای این استان برای انتشار ۶۸ رسانه جدید خبر داد و گفت: در صورت موافقت هیئت نظارت بر مطبوعات، ۶۸ رسانه جدید در گیلان راه‌اندازی می‌شود.

جعفری با اشاره به ضرورت تداوم آموزش برای خبرنگاران گیلانی، تصریح کرد: هر رسانه گیلانی به‌طور مستقیم و غیرمستقیم حداقل ۵شغل ایجاد می‌کند.

وی با بیان اینکه از ۶۸ رسانه درخواستی جدید ۲۸ رسانه در قالب پایگاه خبری است، خاطرنشان کرد: سرعت انتشار اخبار در گیلان با ایجاد فضای رقابتی بین رسانه‌های مجازی افزایش چشمگیری داشته است.

مسئول سازمان بسیج رسانه گیلان اظهار داشت: شهرستان رشت دارای بیشترین رسانه بین ۱۶ شهرستان گیلان بوده و دو کانون و موسسه صنفی مطبوعات گیلان نیز در رشت مستقر است.

جعفری با اشاره به آمادگی بسیج رسانه گیلان برای عضوگیری از اصحاب رسانه افزود: اصحاب رسانه گیلان استقبال خوبی از برنامه‌های این سازمان دارند.

 

منبع: تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار