کد خبر : 59834
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۲

مسؤول سازمان اردویی و راهیان نور سپاه گیلان:

۷۱ مرکز هتلی گیلان آماده اسکان نقاهتگاهی هستند

۷۱ مرکز هتلی گیلان آماده اسکان نقاهتگاهی هستند

مسؤول سازمان اردویی و راهیان نور سپاه قدس گیلان با اشاره به عزم جدی سپاه در اجرای طرح محله محور شهید سلیمانی گفت: ۷۱ مرکز هتلی گیلان آماده اسکان نقاهتگاهی است.

به گزارش گیلانستان، سرهنگ محمدعلی ستیزه با اشاره به عزم جدی سپاه در اجرای طرح محله محور شهید سلیمانی اظهار کرد: تمامی امکانات سپاه قدس گیلان به جهت کنترل شیوع ویروس کرونا در قالب طرحی مزین به نام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به کار گرفته‌شده است.

وی با اشاره به تمهید مقدمات انجام‌شده جهت به‌کارگیری امکانات رفاهی و هتلینگ استان در اجرای هر چه‌بهتر طرح غربالگری شهید سلیمانی افزود: ۷۱ واحد هتلی، اقامتگاهی، هتل‌آپارتمان، بوم گردی و مهمانسرا با یک هزار و ۲۱ اتاق و چهار هزار و ۴۲۲ تخت در استان جهت گذراندن دوران نقاهتگاهی مهیا شده و آماده پذیرش هستند.

مسؤول سازمان اردویی و راهیان نور سپاه قدس گیلان با بیان اینکه یک واحد بیمارستانی نیز در گیلان برای گذراندن دوران نقاهتگاهی محیا شده، گفت: بیمارستان امینی لنگرود نیز با ۵۰ تخت نقاهتگاهی هم‌اکنون آماده پذیرش هستند.

ستیزه در پاسخ به اینکه چه کسانی در مراکز نقاهتگاهی سپاه پذیرش می‌شوند، تصریح کرد: این مراکز آماده پذیرش از کسانی است که به تجویز پزشک و تیم سلامت اعزامی در محلات مشکوک به کرونا هستند و فضای فیزیکی مناسبی در خانه به جهت جداسازی از سایر افراد خانوار را ندارند.

وی با بیان اینکه باگذشت چند روز از اجرای طرح تاکنون کسی در مراکز نقاهتگاهی حضور نیافته‌، افزود: علاوه بر افراد مشکوک به کرونا، افرادی که هفته دوم درمان خود را نیز سپری می‌کنند نیز می‌توانند در مراکز نقاهتگاهی پذیرش و مورد پشتیبانی بسیج و سپاه قرار گیرند.

مسؤول سازمان اردویی و راهیان نور سپاه قدس گیلان از رایگان بودن پذیرش و ارائه خدمات در مراکز نقاهتگاهی استان خبر داد و گفت: در مراکز نقاهتگاهی به‌هیچ‌وجه بیماران کرونایی نگه‌داری نمی‌شوند و علاوه بر آن گردشگران و مسافران نیز پذیرش نخواهند شد.

انتهای پیام/تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار