کد خبر : 34724
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۱

مدیرکل کمیته امداد:

۷۵ میلیارد تومان تسهیلات خرد امسال به مددجویان کمیته امداد گیلان پرداخت شد

۷۵ میلیارد تومان تسهیلات خرد امسال به مددجویان کمیته امداد گیلان پرداخت شد

مدیرکل کمیته امداد گیلان گفت: در راستای ادامه برنامه توانمندسازی خانواده‌های تحت پوشش امسال بالغ بر ۷۵ میلیارد تومان تسهیلات خرد به مددجویان کمیته امداد گیلان پرداخت شد.

به گزارش گیلانستان عباس اهرابی اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های کمیته امداد گیلان بحث توانمندسازی و ایجاد اشتغال است که در همین راستا امسال بالغ بر 75 میلیارد تومان تسهیلات خرد به مددجویان تحت پوشش این نهاد پرداخت شده است.

مدیرکل کمیته امداد گیلان از همکاری و مساعدت بسیار خوب بانک‌های عامل استان در جهت پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان عنوان کرد: با توجه به تسهیلات 75 میلیارد تومانی پرداخت شده به خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد 4 هزار شغل پایدار در سطح استان گیلان ایجاد شد.

اهرابی نهاد کمیته امداد را یک اورژانس اجتماعی بزرگ در سطح کشور قلمداد کرد و ابراز داشت: به غیر از افرادی که دچار از کار افتادگی شدید هستند و یکسری گروه‌های دیگر کمیته امداد سعی دارد با اجرای برنامه‌های توانمندسازی امکان استقلال اقتصادی و خودکفایی خانواده‌های تحت پوشش را فراهم کند.

وی در مورد برگزاری جشن‌های نیکوکاری که همه‌ساله قبل از شروع سال جدید در سطح کشور و استان گیلان برگزار می‌شود نیز بیان داشت: طرح جذب کمک‌ها و مشارکت‌های مردمی خیران و نیکوکاران در ایام پایانی سال امسال نیز از تاریخ 15 تا 17 اسفند در سراسر استان گیلان برگزار می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد گیلان با اشاره به اینکه جشن نیکوکاری امسال در سه روز متوالی برگزار می‌شود تصریح کرد: این جشن بزرگ در روز پانزده اسفند در سطح مدارس،‌ شانزدهم در سطح پایگاه‌های کمیته امداد و در روز هفدهم اسفند نیز در میعادگاه‌های نماز جمعه استان گیلان برگزار می‌‌شود.

اهرابی از استقرار 110 پایگاه و توزیع 350 هزار پاکت در بین دانش‌آموزان مدارس استان گیلان با هدف دریافت و جمع‌آوری کمک‌های مردمی خبر داد و اظهار داشت: شعار جشن نیکوکاری امسال”‌عید برای همه” تعیین شده است و امیدواریم مطابق سنوات گذشته شاهد مشارکت وسیع مردم باشیم.

وی تهیه اپلیکیشن‌هایی برای جذب کمک‌های خیران به صورت غیرحضوری و آن‌لاین توسط کمیته امداد گیلان را مورد اشاره قرار داد و گفت: افراد می‌توانند از طریق شماره‌گیری کد #013*8877*‌ به این اپلیکیشن متصل شوند و کمک‌های نقدی خود را از این طریق واریز کنند.

مدیرکل کمیته امداد گیلان از جمع‌آوری 55 میلیارد تومان کمک نقدی در 12 ماهه سال گذشته خبر داد و ابراز داشت:‌ با تمام هجمه‌ها و تبلیغات منفی که توسط دشمن علیه این نهاد انقلابی شکل گرفته در یازده ماهه نخست امسال معادل 72 میلیارد تومان کمک نقدی در استان گیلان جمع‌آوری شده است.

انتهای پیام/تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار