کد خبر : 15977
تاریخ انتشار : یکشنبه 1 مرداد 1396- 41: 20

۸۰ درصد وقتم‌ در گیلان برای ایجاد اشتغال است

۸۰ درصد وقتم‌ در گیلان برای ایجاد اشتغال است

استاندار گیلان با بیان اینکه ۸۰ درصد وقتم‌ در گیلان برای اشتغال است، گفت: ‌اعتقاد دارم اگر به اشتغال بپردازیم بسیاری از ناهنجاری‌ها و مشکلات اجتماعی کاهش می‌یابد.

به گزارش گیلانستان، محمدعلی نجفی عصر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش استان گیلان که در استانداری گیلان برگزار شد اظهار داشت: آماده‌سازی مدارس فقط در حوزه وظایف آموزش و پرورش نیست و همه دستگاه‌ها باید کمک کنند.

استاندار گیلان با اشاره به اینکه در بحث اقتصاد مقاومتی اگر همه پای کار نباشند کار جلو نمی‌رود بیان کرد: در بحث آماده‌سازی مدارس نیز همه دستگاه‌ها و نهادها اعم از شهرداری‌ها, شوراهای شهر و نیروی انتظامی باید کمک کنند.

نجفی با اشاره به برنامه‌های اوقات فراغت آموزش و پرورش در ایام تابستان گفت: باید در مهارت آموزی وقت بگذاریم و عمده مشکلات به‌علت عدم مهارت فارغ التحصیلان است که متاسفانه عدم مهارت حتی در سطوح دکتری مشاهده می‌شود.

نماینده عالی دولت در استان گیلان با بیان اینکه ۸۰ درصد وقت من در گیلان برای اشتغال است اذعان داشت: اعتقادم‌ این است که اگر به اشتغال بپردازیم بسیاری از ناهنجاری‌ها و مشکلات اجتماعی کاهش می‌یابد.

وی با بیان اینکه دوازدهمین استان صنعتی کشور هستیم اظهار داشت: به لحاظ دریافت اعتبارات در ردیف سه استان برتر کشور قرار داریم و همچنین از ردیف دومین استان بیکار کشور خارج شده‌ایم و جزء ده استان شاغل کشور هستیم.

استاندار گیلان با اشاره به اینکه در گذشته تورم به‌صورت بی‌ربط بالا رفته و به ۴۳ درصد رسیده بود عنوان کرد: اکنون تورم به ۱۰ درصد رسیده و کنترل آن و رساندن تورم به زیر ۱۰ درصد برنامه و پشتکار می‌خواهد.

نماینده عالی دولت در استان گیلان خاطرنشان کرد: برای کاهش بی‌سوادی باید برنامه داشته باشیم و مدیران استانی و شهرستانی باید کمک کنند و آموزش و پرورش هم باید جدی‌تر از همه پای کار باشد./ تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار