کد خبر : 40490
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 مرداد 1398- 48: 18

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان:

۸۰ واحد تولیدی جدید در نواحی صنعتی گیلان به بهره‌برداری می‌رسد

۸۰ واحد تولیدی جدید در نواحی صنعتی گیلان به بهره‌برداری می‌رسد

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان از پرداخت تسهیلات ویژه به سرمایه‌گذاران بخش خصوصی خبر داد و گفت: امسال ۸۰ واحد تولیدی جدید در نواحی صنعتی گیلان به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش گیلانستان احمد علی شهیدی صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به پرداخت تسهیلات ویژه به سرمایه‌گذاران بخش خصوصی جهت ایجاد واحدهای تولیدی جدید در سطح استان گیلان اظهار داشت: امسال ۸۰ واحد تولیدی جدید در نواحی صنعتی گیلان به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان از واگذاری اراضی با حقوق انتفاع و به صورت نقد و اقساط و بدون بهره برای ایجاد واحدهای تولیدی جدید در این استان خبر داد و عنوان کرد: برای شرکت‌های دانش بنیان در رابطه با واگذاری اراضی تسهیلات بیشتری را در نظر گرفته‌ایم که به آنان اعطا می‌شود.

شهیدی بخشودگی بخشی از اقساط تسهیلات پرداختی جهت ایجاد واحدهای تولیدی را مورد تأکید قرار داد و تصریح کرد: اگر صاحبان واحدهای صنعتی بتوانند به موقع واحد خود را تکمیل و راه‌اندازی کنند برای تشویق بخشی از اقساط تسهیلات دریافتی آنان مشمول طرح بخشودگی قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه شرکت شهرک‌های صنعتی هم‌اینک با هزار و ۶۵۰ واحد صنعتی قرارداد دارد خاطرنشان کرد: در حال حاضر حدود ۴۷۰ واحد تولیدی در حال ساخت و ساز در استان گیلان وجود دارد که طبق برنامه امیدواریم بتوانیم برای امسال حدود ۸۰ عدد از این واحدها را به بهره‌برداری کامل برسانیم.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان ایجاد اشتغال و امکان جذب نیروهای جدید در واحدهای تولیدی جدید‌التأسیس این استان را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان برای تحقق هدف خود در حوزه ایجاد فرصت‌های شغلی برنامه مدونی را در دستور کار دارد.

انتهای پیام/تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار