کد خبر : 77009
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 اسفند 1400- 51: 16

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان:

۸۵ بیمار جدید کرونایی در گیلان بستری شدند

۸۵ بیمار جدید کرونایی در گیلان بستری شدند

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان ادامه روند کاهشی آمارهای کرونایی را منوط به مشارکت شهروندان در رعایت دستور العمل ها دانست و گفت: در شبانه روز گذشته ۸۵ بیمار جدید در گیلان بستری شدند.

به گزارش گیلانستان، فردین مهرابیان ظهر سه شنبه در گزارش آخرین وضعیت کرونا در استان گیلان به خبرنگاران با اشاره به ادامه روند نزولی آمارها، اظهار کرد: در شبانه روز گذشته ۸۵ بیمار جدید در مراکز درمانی استان پذیرش شدند.

وی با اشاره به اینکه با بستری این تعداد بیمار مجموع بیماران بستری کرونایی گیلان با کاهش ۶۹ نفری به ۴۰۰ نفر رسید، ادامه داد: ۹۲ بیمار نیز در شرایط بد قرار داشته و در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با تأکید بر اینکه مشارکت شهروندان در رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و توجه به واکسیناسیون تداوم بخش روند کاهشی آمارها می‌شود، تصریح کرد: در مجموع هم حال ۱۱۰ بیمار کرونایی وخیم گزارش شده است.

وی با اشاره به اینکه گیلانی‌ها در واکسیناسیون نوبت اول و دوم در جایگاه نخست کشور قرار دارند، گفت: در نوبت سوم که اهمیت زیادی در افزایش سطح ایمنی خود و دیگران دارد نیز حدود ۵۰ درصد شهروندان این دُز را دریافت کرده‌اند.

مهرابیان با تأکید بر ضرورت تسریع در دریافت دُز سوم واکسن کرونا، ادامه داد: امروز بیش از ۴۷۰ مرکز و پایگاه واکسیناسیون در سطح استان گیلان آماده خدمات دهی به شهروندان هستند.

انتهای پیام/مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار