کد خبر : 50801
تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 اردیبهشت 1399- 51: 16

دبیر ستاد مقابله با ویروس کرونا منطقه آزاد انزلی

۹۰۰ هزار ماسک و ۸۰ هزار دست لباس برای مقابله با کرونا در منطقه آزاد انزلی تولید شد

۹۰۰ هزار ماسک و ۸۰ هزار دست لباس برای مقابله با کرونا در منطقه آزاد انزلی تولید شد

دبیر ستاد مقابله با ویروس کرونا منطقه آزاد انزلی گفت: از اسفند سال گذشته تا فروردین امسال ۹۷۵ هزار ماسک و ۸۰ هزار دست لباس توسط واحدهای تولیدی فعال در منطقه آزاد انزلی تهیه و توزیع شد.

به گزارش گیلانستان مهدی کوچکی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به عملکرد منطقه آزاد انزلی برای مقابله با ویروس کرونا اظهارداشت: طبق بررسی‌های انجام شده منطقه آزاد انزلی در بین سایر مناطق آزاد کشور به رتبه نخست تأمین اقلام بهداشتی جهت مقابله با ویروس کرونا دست پیدا کرده است.

دبیر ستاد مقابله با ویروس کرونا منطقه آزاد انزلی بیان کرد: از اسفند سال گذشته تا فروردین امسال ۹۷۵ هزار ماسک و ۸۰ هزار دست لباس توسط واحدهای تولیدی فعال در منطقه آزاد انزلی تهیه و توزیع شد.

وی به رتبه دوم منطقه آزاد انزلی در تولید مواد ضدعفونی کننده اشاره کرد و افزود: ۵ هزار و ۱۸۴ عدد الکل طبی ۱۲۰ میلی‌لیتری و ۱۳۷ هزار و ۵۵ تن محلول ضدعفونی کننده توسط بازگانان فعال در منطقه آزاد انزلی وارد استان و کشور شد.

کوچکی خاطرنشان کرد: در این مدت تولیدکنندگان و واردکنندگان منطقه آزاد انزلی در زمینه تأمین نیاز کادر درمان و مردم اقدامات خوبی انجام دادند و واحدهای تولیدی منطقه با با تولید ۱۴۵ هزار بطری و ژل ضدعفوتی کننده و ۱۲۰ هزار لیتر مواد ضدعفونی به مقابله با کرونا پرداختند.

دبیر ستاد مقابله با ویروس کرونا منطقه آزاد انزلی با اشاره به تولید ۲۵۰ هزار جفت دستکش و ۱۰۰ هزار عدد ماسک در این منطقه گفت: واحدهای تولیدی مستقر در منطقه آزاد انزلی در این مدت شبانه‌روز برای مقابله با کرونا فعالیت کردند.

وی اظهار داشت: مدیرعامل منطقه آزاد انزلی با دستورالعمل‌های حمایتی نظیر مساعدت جهت تامین مواد اولیه، معافیت عوارض، موافقت با تغییر محصولات تولیدی و تعویق مطالبات و همکاری با سایر بخش‌های مرتبط نظیر سپاه بندرانزلی، دانشگاه علوم پزشکی گیلان، گمرک و دادستانی به‌ مقابله با کرونا پرداخت.

انتهای پیام/تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار