کد خبر : 15778
تاریخ انتشار : پنجشنبه 29 تیر 1396- 30: 12

‌توصیه‌های آیت‌الله رمضانی‌گیلانی به مسئولان؛ ‌نقش‌آفرینی جوانان را در مسئولیت‌ها مدنظر قرار دهید‌

‌توصیه‌های آیت‌الله رمضانی‌گیلانی به مسئولان؛ ‌نقش‌آفرینی جوانان را در مسئولیت‌ها مدنظر قرار دهید‌

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه باید همواره نقش‌آفرینی جوانان را مدنظر قرار دهیم و جوانان باید از فرصت‌های موجود استفاده کنند، گفت: ‌جوانان بسیجی می‌توانند بسیج را با نگاه زیباتری معرفی کنند.

به گزارش گیلانستان، آیت‌الله رضا رمضانی‌گیلانی صبح امروز در مراسم طرح یاوران ولایت در پادگان آموزشی شهید بیگلو رشت اظهار داشت: دانش‌آموزان باید روحیه بسیجی داشته باشند و باید دانش‌آموزان  را از نخستین روزهای مدرسه با روحیه بسیجی آشنا کنیم.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به مسئولیت‌های فردی و اجتماعی اشخاص گفت: باید فرزندان خود را به شیوه‌ای تربیت کنیم که بتوانند استقلال خود را حفظ کنند و دست خود را به سمت هر کاری دراز نکنند.

نماینده مقام معظم رهبری در اروپا با بیان اینکه باید همواره نقش‌آفرینی جوانان را مدنظر قرار دهیم و جوانان باید از فرصت‌های موجود استفاده کنند افزود: جوانان بسیجی می‌توانند بسیج را با نگاه زیباتری معرفی کنند و در سنین کم برای سایرین الگو شوند.

رئیس مرکز اسلامی هامبورگ آلمان با اشاره به اینکه مسئولان نظام اسلامی باید ولایی باشند اعلام کرد: امام علی (ع) در نامه‌ای به مالک اشتر گفت “مردم را گرامی بدار” و ولی‌فقیه، رهبری است که نسبت به مردم ولایت و دوستی دارد.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه بعد از انقلاب ارتباط با جوانان به‌خوبی برقرار شده اظهار داشت: بعد از انقلاب اسلامی جوانان مورد عزت و احترام قرار گرفته و هیچ‌گاه تحقیر نشدند.

امام جمعه مسجد هامبورگ آلمان با اشاره به اینکه مسئولان نباید گمان کنند که حرف تنها حرف آنان است بیان کرد: مدیران باید جمع‌گرا باشند و به نظر مجموعه خود احترام بگذارند و در دین ما همواره به مشورت تاکید شده است.

وی با بیان اینکه دانش‌آموزان نیز نباید به بهانه مسئولیت سپرده شده به آنان درس را کنار بگذارند گفت: نباید دانش‌آموزان از حضور در کلاس مدرسه به بهانه مسئولیت کم بگذارند و باید نمونه تحصیل, تهذیب نفس و ورزش باشند.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه باید سعی کنیم خطاهای ما به مرور زمان کمتر از گذشته شود گفت: باید نسبت به مسئولیت خودمان آگاهی کافی داشته باشیم و مسئولیت خود را به موقع تقسیم و توزیع کنیم.

نماینده مقام معظم رهبری در اروپا به نقش مهم مشورت در کارها اشاره کرد و اظهار داشت: باید خودمان را نقد کنیم و بعد از هر اقدامی آن را نقد و بررسی کنیم تا در دفعات بعد عیوب آن برطرف شود.

رئیس مرکز اسلامی هامبورگ آلمان با بیان اینکه باید در روز ساعاتی را برای مطالعه و عبادت قرار دهیم خاطرنشان کرد: گاهی مواقع افراد از خودشان غافل می‌شوند و بعد از مسئولیت، نماز اول وقت را فراموش می‌کنند.

انتهای پیام/تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار