کد خبر : 14598
تاریخ انتشار : پنجشنبه 1 تیر 1396- 46: 17

‌هرجا ‌روحیه بسیجی‌ حضور دارد باعث تحول و شکوفایی آن سازمان می‌شود

‌هرجا ‌روحیه بسیجی‌ حضور دارد باعث تحول و شکوفایی آن سازمان می‌شود

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان گفت: هرجا که روحیه بسیجی و بسیجیان حضور دارد باعث تحول و شکوفایی آن سازمان می‌شود و این امر با اخلاص و خدمت بی‌منت بسیجیان برای مردم به‌دست می‌آید.

به گزارش گیلانستان، سرهنگ پاسدار عباس بایرامی ظهر امروز در آیین افتتاحیه کانون بسیج رسانه شهرستان بندر انزلی در دفتر این کانون اظهار داشت: بسیجیان رسانه، عطر و بوی شهید مدافع حرم انزلی، شهید جواد دوربین را می‌دهند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه قدس استان گیلان با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه روز قدس مربوط به جغرافیا و زمان نیست و منشأ استکبارستیزی است بیان داشت: رژیم صهیونیستی سر منشأ تمام جنایات منطقه است.

بایرامی با اشاره به اینکه گروه تروریستی داعش و دیگر گروه‌های تکفیری از رژیم صهیونیستی و آمریکا و متحدانش کمک می‌گیرند گفت: سرمنشأ حمله تروریستی ۱۲ رمضان امسال به مجلس شورای اسلامی و مرقد امام راحل، رژیم غاصب صهیونیستی است.

وی با بیان اینکه مبارزه با رژیم صهیونیستی تنها یک وظیفه دینی نبوده بلکه از لحاظ عقلانی هم واجب است عنوان داشت: حکومت جعلی صهیونیست، سرفصل شرارت‌های منطقه و جهان است‌ و حضور مردم در راهپیمایی روز قدس، وظیفه هر فرد انقلابی و بسیجی است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه قدس استان گیلان با اشاره به اینکه تشکیل بسیج اقشار از وصایای امام راحل است گفت: با دستور امام راحل، بسیج حوزه و دانشگاه راه اندازی شد و این راه با درایت مقام معظم رهبری ادامه یافت و امروزه ۲۲ قشر مختلف بسیج داریم.

بایرامی با اشاره به سخن امام راحل که “دو بال پروازی این حکومت، حوزه و دانشگاه است و باید بسیجی اداره شود” گفت: هرجا که روحیه بسیجی و بسیجیان حضور دارد باعث تحول و شکوفایی آن سازمان می‌شود و این امر با اخلاص و خدمت بی‌منت بسیجیان برای مردم به‌دست می‌آید.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه موشک هایی که به دل تکفیری ها و داعشیان اصابت کرد با روحیه بسیجی فرزندان مردم در سپاه پاسداران ساخته و شلیک شد گفت: توان موشکی ایران مدیون شهید حسن تهرانی مقدم و شهدای دانشجویی است که او را در این راه الهی یاری رساندند.

بایرامی ابزار رسانه را مهم‌ترین ابزار جنگ نرم بیان کرد و عنوان داشت: “کلمه” دارای قدرتی است که می‌تواند افکار عمومی را کاملاً تغییر دهد و از این رو تربیت نیروهای مخلص و انقلابی در بسیج رسانه که اخباری درست و موثق را به مردم می‌رسانند، رسالت سازمان بسیج رسانه است.

معاون سپاه گیلان با اشاره به اینکه رسالت اصلی بسیج رسانه این است که خواسته‌های بنیان‌گذار انقلاب را جامعه عمل بپوشاند گفت: شهرستان انزلی از ظرفیت بالایی در حوزه بسیج و حوزه خبری برخوردار است و تاسیس کانون بسیج رسانه در این شهرستان کمک شایانی به حوزه خبری در شهرستان انزلی می‌کند./ تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار