کد خبر : 14028
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۱

‌کشور در طول چندسال اخیر دچار فقر، افزایش بیکاری و رکود‌ شد/‌قیمت‌ها به‌خلاف ادعای روحانی‌ افزایش پیدا کرد

‌کشور در طول چندسال اخیر دچار فقر، افزایش بیکاری و رکود‌ شد/‌قیمت‌ها به‌خلاف ادعای روحانی‌ افزایش پیدا کرد

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ‌کشور در طول چندسال اخیر دچار فقر، افزایش بیکاری و رکود‌ شد، گفت: قیمت‌ها به‌خلاف ادعای روحانی‌ افزایش پیدا کرد‌.

به گزارش گیلانستان، محمود شکری در گفت‌وگویی با یادآوری شعار حسن روحانی پس از پیروزی در انتخابات مبنی بر کم اشتباه‌تر بودن دولت دوازدهم اظهار داشت: روحانی با این حرف علناً به اشتباهات فاحش خود در دولت تدبیر و امید اعتراف کرده است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اشتباه، تنها یک کلمه ساده نیست که روحانی به‌آسانی از آن یاد می‌کند زیرا در نتیجه اشتباهات پیاپی وی در طول چندسال اخیر کشور دچار فقر، افزایش بیکاری و رکود و نابودی در بخش‌های مختلف شده است.

وی با اشاره به عوام‌فریبی دولت تدبیر و امید در زمان انتخابات گفت: دولت وی با دروغ و وعده‌های واهی مردم را 4 سال فریب داد و با ارتباط با فتنه‌گران آنان را در رأس امور قرار داده و به نظام خیانت کرده و نیز در جهت منافع شخصی خود باعث تعطیلی کارخانجات و هدردادن انرژی و اعتبارات عمرانی شده است.

شکری با بیان اینکه روحانی می‌بایست به‌جای شعار وارد میدان عمل شود، افزود: روحانی و همراهان وی در زمان انتخابات ادعاهای زیادی در زمینه کارهای نکرده خود داشتند اما وی اکنون به‌عنوان رئیس جمهور موظف است راه حلی شفاف جهت حل مشکلاتی که در طول 4 سال در کشور ایجاد کرده است بیان کند.

نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تخلفات انتخاباتی دولت یازدهم گفت: در طول انتخابات، تمام دولتمردان روحانی شامل وزیر، معاون اول، استانداران و دهیاران به‌عنوان متولیان انتخابات تخلفات فاحشی داشتند تا در نهایت در انتخابات پیروز شدند.

وی تصریح کرد: روحانی و دولت وی پیش از هر چیز جهت جلوگیری از اشتباه کمتر در دولت آتی خود، راهکاری برای جبران این حجم از خطا، تخلف و تخریبی را که برای جذب مردم و دریافت رأی داشتند ارائه دهند تا در دولت دوازدهم دچار چنین اشتباهاتی نشوند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه مردم با رأی به دولتی ناکارآمد مطالبات خود را از نمایندگان انتظار دارند، افزود: مردم نارضایتی خود از افزایش قیمت‌ها و تورم و عدم توانایی مالی خود از عدم تأمین مایحتاج اولیه زندگی را به نمایندگان انتقال می‌دهند.

نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی، اصل صداقت را بهترین روش برای حل مشکلات بیان داشت و گفت: با وجود اینکه چند روز از پایان انتخابات گذشته است، تورم و بسیاری از قیمت‌ها به‌خلاف ادعای روحانی به‌جای تک‌رقمی شدن افزایش پیدا کرده است.

شکری با بیان اینکه با ادعا و دروغ نباید به شعور مردم توهین کرد، افزود: دولت دوازدهم می‌بایست به‌جای شعارهای واهی، صادقانه با مردم مشکلات را در میان بگذارد و از آنجایی که مردم ما قانع و صبور هستند با دیدن صداقت از طرف مسئولانشان، شرایط سخت را نیز تحمل می‌کنند./ تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار