کد خبر : 45805
تاریخ انتشار : شنبه 21 دی 1398- 12: 11

‍ علت تغییر محل استقرار مدیرکل ورزش و وجوانان گیلان مشخص شد

‍ علت تغییر محل استقرار مدیرکل ورزش و وجوانان گیلان مشخص شد

سومین دوره مسابقات قهرمانی زورخانه ای پیشکسوتان که با حضور نوبخت معاون رییس جمهور در سالن جهان پهلوان تختی مجموعه ورزشی عضدی رشت برگزار شد با حواشی همراه بود.

به گزارش گیلانستان و به نقل ازخط اول ورزشی، سومین دوره مسابقات قهرمانی زورخانه ای پیشکسوتان با حضور نوبخت معاون رییس جمهور و مهرعلیزاده رییس فدراسیون جهانی زورخانه ای که هفته گذشته در سالن جهان پهلوان تختی مجموعه ورزشی عضدی رشت برگزار شد، با قهرمانی گیلان خاتمه یافت، اما جابه جایی محل استقرار مریم بخشی مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان گمانه زنی های فراوانی را بوجود آورد.

در حالیکه هیچگونه شفاف سازی از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان در این خصوص صورت نگرفت، نقی هدایتی رییس پیشین هیات کشتی استان گیلان در یادداشتی به این موضوع پرداخته و نوشته است:

” در پست های قبلی نوشتم که من مایل نبودم خانم مدیرکل به این سمت منصوب شود. پس از این که منصوب شد ما به اتفاق چند نفر از دوستان خدمت ایت الله فلاحتی نماینده محترم ولی فقیه در گیلان رسیدیم و راجع به وضعیت ورزش صحبت کردیم . در این جلسه من خدمت ایت الله فلاحتی عرض کردم که ورزش عمدتا یک ماهیت مسلط مردانه دارد و این خانم نمی تواند در بسیاری رویدادهای ورزشی مانند شنا و … حضور یابد. خانم مدیر با شنیدن مواضعم ، رابطه اش را با من قطع و هیات کشتی را تحریم کرد.

اما یک حادثه در جریان برگزاری مسابقات ورزش های زورخانه ای در رشت، درستی پیش بینی ام را آشکار کرد. چرا روابط عمومی اداره کل ورزش نسبت به آن چه که در روز مسابقه و حضور دکتر نوبخت اتفاق افتاد ، چیزی نمی گوید و روزه سکوت گرفته است ؟ امیدوارم خانم مدیر وقتی آن گونه و در نزد میهمانان ……… شد معنای حرفم نزد نماینده محترم ولی فقیه را فهمیده باشد. ”

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار