کد خبر : 46083
تاریخ انتشار : پنجشنبه 26 دی 1398- 20: 16

مشاور فرمانده کل قوا و دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی:

۱۱۷۹۵ مأموریت و پروژه سپاه قدس در گیلان/آمریکا حرکت اضافه کند پاسخی کوبنده‌تر می‌دهیم

۱۱۷۹۵ مأموریت و پروژه سپاه قدس در گیلان/آمریکا حرکت اضافه کند پاسخی کوبنده‌تر می‌دهیم

مشاور فرمانده کل قوا و دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی با بیان اینکه ۱۱ هزار و ۷۹۵ مأموریت و پروژه بااعتباری بالغ‌بر ۱۴۰ میلیارد و ۱۶۰ میلیون تومان در گیلان انجام‌ شده است، گفت: در هرجایی از گیلان عملکرد و پروژه‌های سپاه قدس گیلان، بسیج سازندگی و نیروی دریایی مشهود است.

به گزارش گیلانستان سردار سید ضیاءالدین حزنی پیش از ظهر امروز در مراسم شکرگزاری برداشت برنج در سالن اجتماعات ناجا رشت با بیان اینکه عقب‌ماندگی‌ها در حوزه کشاورزی زیاد است، اظهار کرد: قرارگاه مرکزی سپاه پاسداران اعلام آمادگی می‌کند که در هر طرح، کاری و جایی مانند طرح بسیج همگام با کشاورز که می‌توان مردم را به‌راحتی خوشحال، امیدوار کرد و منجر به اشتغال‌زایی شود حضور یابد.

وی با بیان اینکه سپاه علاوه بر امنیت کشور در منطقه در بحث عمران، ساخت‌وساز و حتی کشاورزی در کنار مردم است، افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تنها نیروی نظامی در دنیا است که علاوه بر بخش نظامی و امنیتی در تمام امور در کنار مردم قرار گرفته است‌.

مشاور فرمانده کل قوا و دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی با اشاره به حدود ۱۱ هزار و ۷۹۵ مأموریت و پروژه با اعتباری بالغ‌بر ۱۴۰ میلیارد و ۱۶۰ میلیون تومان در گیلان گفت: در هرجایی از استان گیلان عملکرد و پروژه‌های سپاه قدس گیلان، بسیج سازندگی و نیروی دریایی مشهود است.

حزنی با اشاره به حمله هوایی ایران به پایگاه نظامی آمریکا بیان کرد: اگر بازهم آمریکا یا اسرائیل حرکت اضافه‌ای کند پاسخی کوبنده‌تر از حمله هوایی اخیر انجام می‌شود.

انتهای پیام/فارس

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار