کد خبر : 12110
تاریخ انتشار : شنبه 9 اردیبهشت 1396- 52: 16

تمامی اقدامات برای موفقیت حجت الاسلام رئیسی در گیلان صورت گرفته است

تمامی اقدامات برای موفقیت حجت الاسلام رئیسی در گیلان صورت گرفته است

معاون اجرایی ستاد حجت الاسلام رئیسی در گیلان گفت: ا تشکیل شورای راهبردی انتخابات حجت الاسلام رئیسی در گیلان جلسات مشورتي با اعضای این شورا برای پیشبرد بهتر کارها انجام گرفته است.

یعقوب جمالی در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی گیلانستان گفت: دوستان ما در بخش هایی که باید در آن فعالیت کنند کار خود را آغاز نموده اند، کمیته ها و کار گروه های تخصصی شکل گرفته است.

وی افزود: شناسایی افراد نخبه و صاحب نظر و فرهیخته در مرکز استان و شهرستان ها صورت گرفته است و ستادهای حجت الاسلام رئیسی در بسیاری از شهرهای استان گیلان شروع به کار کرده اند.

معاون اجرایی ستاد حجت الاسلام رئیسی در گیلان ادامه داد: با تشکیل شورای راهبردی انتخابات حجت الاسلام رئیسی در گیلان جلسات مشورتي با اعضای این شورا برای پیشبرد بهتر کارها انجام گرفته است. وی افزود: تشکیل کمیته های تخصصی و کار گروه ها در مرکز استان و تشکیل کار گروه های اقشاری برای انجام بهتر کارها صورت گرفته است و شرح وظایف کلیه کمیته ها و کار گروه ها به آنها ابلاغ گردیده است و جلسات منظمی جهت هماهنگ سازي آنها پیش بینی گردیده است و تقریبا مسئولین تمامی بخش ها مشخص شده تا بتوانیم هر چه بهتر و با سرعت بیشتری برای پیشرفت کارها و موفقیت گام برداریم.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار