کد خبر : 13192
تاریخ انتشار : چهارشنبه 27 اردیبهشت 1396- 20: 16

مردم ایران در روز انتخابات به دولت ناکارآمد و فرسوده یازدهم “نه” می‌گویند

مردم ایران در روز انتخابات به دولت ناکارآمد و فرسوده یازدهم “نه” می‌گویند

رئیس مجمع نمایندگان استان گیلان با بیان اینکه ۲۹ اردیبهشت ماه روز “نه” ملت ایران به دولت یازدهم است گفت: مردم به دولت فعلی به‌دلیل ناکارآمدی، فرسودگی و نداشتن برنامه و عملکردی مناسب “نه” می‌گویند.

به گزارش گیلانستان، اسدالله عباسی در گفت‌وگویی در واکنش به کناره‌گیری محمدباقر قالیباف اظهار داشت: کناره‌گیری قالیباف از عرصه انتخابات حرکتی شجاعانه و ایثارگرانه بود که موجب افزایش آرای حجت‌الاسلام رئیسی و تشکیل دولتی توانمند و کارآمدتر در آینده می‌شود.

وی با اشاره به وحدت بین جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گفت: باعث خرسندی است که منشور اخلاقی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی رعایت شد و امیدواریم موج مردمی و انقلابی که ایجاد شده است در ۲۹ اردیبهشت ماه پاسخ به تمام کسانی باشد که به‌دنبال سیاه نمایی و ناامید کردن مردم هستند.

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس ائتلاف بین جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی را باعث آشفتگی جریان اصلاحات کشور بیان داشت و افزود: کناره‌گیری قالیباف برخلاف آن چیزی که تصور می‌کردند شوکی بزرگ و باعث به‌هم خوردگی تمام معادلات و محاسبات سیاسی جریان اصلاحات شد.

عباسی با بیان اینکه کناره‌گیری قالیباف به‌معنای بیرون رفتن وی از صحنه انتخابات و سیاست نیست افزود: ائتلاف بین رئیسی و قالیباف نشان دهنده وحدت هر چه بیشتر بین نیروهای مردمی انقلاب اسلامی و نویدبخش آینده‌ای روشن برای نظام انقلاب اسلامی است.

رئیس مجمع نمایندگان استان گیلان ۲۹ اردیبهشت ماه را روز “نه” ملت ایران به دولت یازدهم بیان داشت و گفت: مردم ایران برخلاف ۴ سال گذشته دیگر فریب شعارهای واهی دولت روحانی را نمی‌خوردند و در روز انتخابات به دولت فعلی به دلیل ناکارآمدی، فرسودگی و نداشتن برنامه و عملکردی مناسب “نه” می‌گویند.

وی با اعلام حمایت خود از رئیسی افزود: با وجود شرایط و تهدیدی که در گیلان برای برگرداندن آرای مردم از انتخاب فردی اصلح حاکم است امیدواریم مردم گیلان با بصیرت به شخصی انقلابی که موجب توسعه گیلان و ایران اسلامی است رای دهند و مانند دوره قبل انتخابات در این مسیر در رقابت با سایر استان‌ها در قعر جدول قرار نگیرند.

انتهای پیام/تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار