کد خبر : 17147
تاریخ انتشار : دوشنبه 30 مرداد 1396- 29: 18

از منتخبان مردم می خواهم تفکر سیاسی خود را وارد شورای پنجم نکنند/ در پایان دوره رشت برتر را تحویل می دهیم

از منتخبان مردم می خواهم تفکر سیاسی خود را وارد شورای پنجم نکنند/ در پایان دوره رشت برتر را تحویل می دهیم

منتخب پنجمین دوره شورای شهر رشت با بیان اینکه هدف اصلی ما خدمت و توسعه و سلامت شهر رشت است تا رشت را از بن بست خارج کنیم، گفت: از شورای پنجم می خواهم که تفکر سیاسی خود را وارد شورا نکنیم و این خیانت به ملت است.

به گزارش گیلانستان، احمد رمضانپور نرگسی منتخب پنجمین دوره شورای شهر اسلامی رشت پیش از ظهر امروز در مراسم پاسداشت اعضای دوره چهارم شهر رشت با تقدیر از زحمات اعضای این شورا، اظهار کرد: مسائلی که در شورای چهارم فرصت نشد انجام دهند ما به مرحله عملیاتی می رسانیم تا با تکیه بر نقاط قوت شورای چهارم و استفاده از متخصصین مدیریت شهری به ویژه با کمک مردم در توسعه شهر موفق باشیم.

وی در ادامه از ۳سرپرستی که جهت مدیریت شهرداری و دو شهرداری که اعضای شورای شهر در طول ۴سال مدیریت خود گماردند تشکر کرد و گفت: با توجه به تجربه ای که از سفره انقلاب و خدمت به مردم بدست آوردم معتقدم همین که مردم در خانه ما را می زنند نشان دهنده عنایت خداوند است.

منتخب پنجمین دوره شورای شهر رشت ادامه داد: شورای شهر یک حرکت سیاسی است اما با این حال از شورای پنجم می خواهم که تفکر سیاسی خود را وارد شورا نکنیم و این خیانت به ملت است.

وی افزود: باید با تجربه خود نواقصی که وجود دارد را انجام دهیم و هدف اول و اصلی ما خدمت و توسعه و سلامت شهر رشت است تا رشت را از بن بست خارج کنیم.

رمضانپور با بیان اینکه شورای پنجم یک شورای تخصصی نسبت به تمام بخش ها و حوزه ها است، خاطرنشان کرد:  هدف ما یک شهر برتر است تا در پایان این ۴ سال یک رشت برتر را تحویل دهیم.

 

انتهای پیام/دیارباران

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دکتر اویس سه شنبه , ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۷

«منتخب پنجمین دوره شورای شهر رشت با بیان اینکه هدف اصلی ما خدمت و توسعه و سلامت شهر رشت است تا رشت را از بن بست خارج کنیم» لطفا توضیح بدهند که شهر رشت چه بن بستی دارد ؟ خدا را شکر،بن بست جغرافیایی که ندارد . و از هر طرف به شمال و جنوب و شرق و غرب گیلان راه دارد. شاید خیابان ها بن بست دارند ؟ آن بن بست را هم که شهر دار محترم ،در مرکز شهر به نیت خیر و برای جذب گردشگر ایجاد کرد .!!و دست مریزاد !!!و شاید بهتر است کوچه های بن بست را باز کنیم و شاید شهر رشت از نظر فرهنگی ، بن بست دارد .؟ شاید هم اقتصاد رشت به بن بست رسیده . خلاصه ما مفهوم و مدلول این دال را در ک نکردیم .

رفتن به نوار ابزار