کد خبر : 6712
تاریخ انتشار : جمعه ۵ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۹

سخنان حجت الاسلام پروائی باکسانی بود که به دنبال احیای«فتنه جدید» هستند، چرا شمارا برآشفت؟!

سخنان حجت الاسلام پروائی باکسانی بود که به دنبال احیای«فتنه جدید» هستند، چرا شمارا برآشفت؟!

آقای جعفرزاده !چرا صحبت های حجت الاسلام والمسلمین پروائی اینقدر شما را برآشفته نموده است صحبت ایشان با کسانی بوده و هست که به دنبال احیای تفکری هستند که بتوانند فتنه های جدیدی را با فراموش کردن فتنه ۸۸ ایجاد کنند .

به گزارش گیلانستان، مهندس اسدالله طهماسبی در پاسخ به اظهارات اخیر غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی خطاب به حجت الاسلام احمد پروائی نماینده مردم گیلان درمجلس خبرگان رهبری در یادداشتی نوشت:

جناب آقای جعفرزاده! نامه سرگشاده شما به حضرت حجت الاسلام والمسلمین پروائی نماینده مردم گیلان درمجلس خبرگان را مطالعه نمودم .

بنده نیز در آن مراسم اربعین در مصلی رشت حضور داشتم  مطالبی که ایشان بیان فرمودند در راستای اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده است.
آقای جعفرزاده! اگر شما نیم نگاهی هم حتی به اصحاب فتنه ندارید چرا صحبت های آقای پروائی اینقدر شما را برآشفته نموده است صحبت ایشان با کسانی بوده و هست که بدنبال احیای تفکری هستند که بتوانند فتنه های جدیدی را با فراموش کردن فتنه ۸۸ ایجاد کنند .
آقای جعفرزاده ! بنده نطق جنابعالی را در مجلس در دفاع از وزیر پیشنهادی گوش کردم و نشست خبری که در سیمای جمهوری اسلامی داشتید که فرمودید ان شاالله مجلس به هر سه وزیر پیشنهادی رای مثبت خواهد داد،حتی در آن نشست خبری آقای کوچکی نژاد مهمان تلفنی بود و فرمودند وزیر پیشنهادی آموزش وپرورش از بدنه آموزش و پرورش نیست و…

جناب آقای جعفرزاده!
اگر بنا باشد بحث جبهه و جنگ و دفاع از نظام مطرح باشد و با این نگاه در جهت تخطئه کردن حجت الاسلام پروائی  هستید خب،کسانی که از نظر جنابعالی درد انقلاب دارند نیز به صحبت های شما در مجلس اعتراض کردند ، کسانی که هم در جبهه حضور داشتند و هم جانباز بودند و هم مسئول بودند نیز به شما اعتراض دارند؛ خب؛ شما چه پاسخی برای این افراد دارید؟.

آقای جعفرزاده! جنابعالی نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی هستید در زمان رای گیری بنده به شما رای ندادم ولی شما نماینده بنده در مجلس شورای اسلامی هستید نه تنها من ، بلکه نماینده کساتی هستید که حتی نمی توانستند در انتخابات بدلیل شرایط سنی رای بدهند  ولی امروز به سن قانونی رسیده اند، هستید. پس جناب آقای جعفرزاده شما در برابر همه ملت ایران در سوگندی که در مجلس خوردید مسئول هستید.
سوال من این است شما چقدر به آن سوگند وفادار بوده و عمل کردید؟!
امام خامنه ای در جمع مردم قزوین در سال ۷۷ یا ۷۸ فرمودند کسی که میخواهد نماینده مجلس باشد باید مدافع نظام جمهوری اسلامی باشد
شما ان شاالله مدافع نظام هستید باید حنجره شما برای دفاع از نطام مقدس جمهوری اسلامی و جایگاه ولایت مطلقه فقیه باشد نه اینکه دشمنان و مخالفین نظام از صحبت های شما خوشحال گردند.
جناب آقای جعفرزاده!
جنابعالی از آقای پروائی تقاضا کردید که با شما در یک مناظره تلویزیونی شرکت کند
بنده خواستم عرض کنم اگر بنده لایق بدانید واگر آقای پروائی اجازه بدهند بنده بجای ایشان پیرامون موضوعاتی که مطرح شده  شرکت کنم و مردم خوب استان گیلان هم شاهد این مناظره باشند و سپس قضاوت کنند.

/احرار گیل

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار