کد خبر : 9029
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 اسفند 1395- 20: 10

هنرمند بسیجی گیلانی رتبه نخست نمایشنامه‌نویسی جشنواره تئاتر بسیج را کسب کرد

هنرمند بسیجی گیلانی رتبه نخست نمایشنامه‌نویسی جشنواره تئاتر بسیج را کسب کرد

مسئول سازمان بسیج هنرمندان گیلان گفت: هنرمند بسیجی گیلانی توانست رتبه نخست نمایشنامه نویسی دوازدهمین جشنواره تئاتر بسیج را کسب کند.

به گزارش گیلانستان ، کیومرث دولتی در گفت‌وگویی با اشاره به اینکه دوازدهمین جشنواره تئاتر بسیج از روز دوشنبه ۲۵ بهمن ۹۵ در بندرعباس آغاز شده بود اظهار داشت: دوازدهمین جشنواره تئاتر بسیج ۳۰ بهمن ۹۵ با معرفی آثار برتر به کار خود خاتمه داد.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان گیلان با بیان اینکه در دوازدهمین جشنواره تئاتر بسیج ۳۰ اثر نمایشی از ۲۰ استان کشور در سه بخش اجرای صحنه‌ای، اجرای خیابانی و تئاتر بچه‌های مسجد با هم رقابت کردند گفت: در دوازدهمین جشنواره  تئاتر بسیج ، ۲ بخش نمایش صحنه‌ای و نمایشنامه نویسی از استان گیلان دعوت شدند.

دولتی با اشاره به اینکه در دوازدهمین جشنواره تئاتر کشور ۱۴ اثر در بخش صحنه‌ای، ۱۱ اثر در بخش خیابانی، ۵ اثر در بخش بچه های مسجد و یک اثر در بخش مدارس به اجرا گذاشته شد و دبیر این دوره جشنواره کوروش زارعی بود افزود: عفاف و حجاب، ارزش‌های اسلامی، ایثار و مقاومت، دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم موضوع دوازدهمین جشنواره تئاتر کشور بود.

وی با بیان اینکه در دوازدهمین جشنواره تئاتر کشور ۳۰ گروه نمایشی از ۲۰ استان کشور از جمله استان‌های گیلان، یزد، لرستان، همدان، هرمزگان، قزوین، خوزستان، آذربایجان غربی و گلستان شرکت کردند گفت: هنر نقش مهمی در ترویج فرهنگ و ارزش‌های دینی دارد.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان گیلان با تاکید بر اینکه هنرمند بسیجی گیلانی توانست مقام نخست نمایشنامه نویسی دوازدهمین جشنواره تئاتر بسیج را کسب کند افزود:خانم پرستو آزاد از استان گیلان با نمایشنامه نویسی تئاتر از کوچه تا حرم در رقابت های کشوری توانست بهترین نمایشنامه را ارائه داده و مقام نخست را کسب کند./تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار