کد خبر : 58536
تاریخ انتشار : دوشنبه 12 آبان 1399- 46: 11

رئیس سازمان آتش نشانی شهرداری رشت:

آتش سوزی خودروی سواری در پارکینگ آپارتمان/ ۶ نفر نجات یافتند

آتش سوزی خودروی سواری در پارکینگ آپارتمان/ ۶ نفر نجات یافتند

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت با اشاره به وقوع آتش سوزی خودروی سواری در پارکینگ آپارتمانی در بلوار مدرس رشت، گفت: در این حادثه شش نفر نجات یافتند.

به گزارش گیلانستان، شهرام مؤمنی با اشاره به گزارش وقوع یک حادثه آتش سوزی در ساعت ۳:۴۶ بامداد امروز، اظهار کرد: این حادثه در خودروی پارک شده در پارکینگ یک آپارتمان سه طبقه در بلوار شهید مدرس رخ داده بود.

وی با بیان اینکه به محض دریافت گزارش ۲۷ آتش نشان و افسر ارشد به همراه ۹ دستگاه خودروی اطفا به محل حادثه اعزام شدند، افزود: حادثه آتش سوزی سبب دود گرفتگی شدید آپارتمان سه طبقه شده بود.

رئیس سازمان آتش نشانی شهرداری رشت در ادامه با اشاره به اینکه با توجه به زمان حادثه و خواب بودن ساکنین سریعاً عملیات نجات توسط تیم نجات آغاز شد، گفت: ضمن مهار آتش سوزی خودرو عملیات نجات شش نفر از ساکنین این آپارتمان نیز آغاز شد.

وی با بیان اینکه علت آتش سوزی اتصال سیم کشی خودرو بوده است، افزود: افراد محبوس شده در این آپارتمان به محل امنی منتقل شدند.

مؤمنی با تاکید بر اهمیت رعایت مقررات ملی ساختمان در ساخت آپارتمان‌ها، ادامه داد: با توجه به اهمیت این مقررات باید در رعایت آن دقت و اقدام لازم صورت گیرد.

وی تأکید کرد: برای ساختمان‌های بلند باید از دود بند حریق استفاده شود تا در صورت بروز آتش سوزی دودهای حاصل از آن به طبقات فوقانی سرایت نکرده و موجبات گرفتار شدن ساکنین در دود و آسیب‌های جانی وجود نداشته باشد.

انتهای پیام/مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار