کد خبر : 57863
تاریخ انتشار : چهارشنبه 23 مهر 1399- 59: 17

استاندار گیلان:

اختصاص ۶۷ هکتار زمین به طرح اقدام ملی مسکن در گیلان/سهمیه ۱۲ هزار واحدی گیلان

اختصاص ۶۷ هکتار زمین به طرح اقدام ملی مسکن در گیلان/سهمیه ۱۲ هزار واحدی گیلان

استاندار گیلان با اشاره به سهمیه ۱۲ هزار و ۳۹۲ واحدی این استان در طرح اقدام ملی مسکن، گفت: ۶۷ هکتار زمین به این طرح اختصاص داده شده است.

به گزارش گیلانستان، ارسلان زارع پیش از ظهر چهارشنبه در جلسه شورای مسکن گیلان در سالن غدیر استانداری با اشاره به سهم ۱۲ هزار و ۳۹۲ واحدی این استان در طرح اقدام ملی مسکن، اظهار کرد: به رغم وجود برخی تنگناها ۶۷ هکتار زمین به این طرح اختصاص داده شده است.

وی به پیشگامی استان گیلان به عنوانی یکی از استان‌های پیشرو در اجرای این طرح در سطح کشور اشاره و بر ضرورت کمک به اقشار کم برخوردار برای خانه دار شدن در قالب این طرح تأکید کرد.

استاندار گیلان با اشاره به اینکه موفقیت اجرای این طرح در گرو برگزاری مستمر جلسات کارشناسی و تشکیل کمیته‌های تخصصی در این زمینه است، افزود: همه دستگاه‌های اجرایی باید برای بهره برداری از پروژه‌های مسکن در دست اجرای در نقاط مختلف استان گیلان تلاش مضاعف داشته باشند.

وی همچنین به پیشرفت ۶۰ تا ۹۵ درصدی دو هزار و ۸۴۰ واحد مسکن در فاز دوم مسکن مهر رشت اشاره و تصریح کرد: باید با تلاش مضاعف این تعداد واحد در سال جاری تکمیل و واگذار شود.

زارع با اشاره به وجود برخی مشکلات در حوزه امکانات زیرساخت در پروژه‌های مسکن استان گیلان، تأکید کرد: این مشکلات و کمبودها باید برطرف شود و دستگاه‌های نیز وعده‌های خود در جلسات را با جدیت پیگیری کنند.

وی به موضوعات حقوق پروژه مسکن مهر در تالش و آستارا نیز اشاره و خواستار پیگیری ویژه برای برطرف شدن این مشکلات شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار