کد خبر : 58770
تاریخ انتشار : یکشنبه 18 آبان 1399- 14: 18

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گیلان:

ارسال بیش از ۳۵۰ اثر به جشنواره استانی حبیب از ۱۰۰ تشکل دینی

ارسال بیش از ۳۵۰ اثر به جشنواره استانی حبیب  از ۱۰۰ تشکل دینی

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گیلان گفت: از حدود ۱۰۰ تشکل دینی و گروه جهادی تاکنون بیش از ۳۵۰ اثر به دبیرخانه جشنواره رسانه ای «حبیب » ارسال شده است.

به گزارش گیلانستان، حجت‌الاسلام حسینعلی رضازاده پیش از ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به استقبال خوب از جشنواره رسانه‌ای «حبیب» ویژه هیئت‌ها مذهبی و تشکل‌های دینی و گروه‌های جهادی، اظهار کرد: این آثار از سراسر استان به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه بیشترین آثار ارسالی با موضوع فعالیت‌های طرح مواسات و همدلی و مقابله با ویروس کرونا بوده است، تصریح کرد: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را تا روز ۱۹ آبان‌ماه به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

وی افزود: از حدود ۱۰۰ تشکل دینی و گروه جهادی تاکنون بیش از ۳۵۰ اثر دریافت شده است.

رضازاده با تاکید بر اینکه به دلیل استقبال و درخواست تشکل‌های دینی و هیئت‌های مذهبی استان گیلان مهلت شرکت در این جشنواره تمدید شده است، خاطرنشان کرد: بررسی و داوری آثار رسیده به دبیرخانه توسط داوران از روزهای گذشته آغاز شده است.

وی عنوان کرد: هیئت‌های مذهبی و تشکل‌های مردمی و گروه‌های جهادی می‌توانند تولیدات خود در این زمینه را حداکثر تا ۱۵ دقیقه در قالب لوح فشرده به دبیرخانه جشنواره در اداره کل و یا از طریق پیام رسان‌ها به شماره ۰۹۲۰۲۳۱۷۰۱۱ ارسال کنند.

انتهای پیام/مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار