کد خبر : 65486
تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 اردیبهشت 1400- 32: 16

جانشین رئیس ستاد مقابله با کرونا گیلان:

اعمال محدودیت های کرونایی جدید با توجه به تغییر رنگ شهرهای گیلان

اعمال محدودیت های کرونایی جدید با توجه به تغییر رنگ شهرهای گیلان

جانشین رئیس ستاد مقابله با کرونا گیلان گفت: با توجه به تغییر رنگ بندی شهرهای استان گیلان محدودیت های کرونایی با توجه به رنگ بندی جدید اعمال می شود.

به گزارش گیلانستان، محمود قاسم نژاد ظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به تغییر رنگ کرونایی شهرهای استان گیلان، اظهار کرد: با توجه به اینکه اعمال محدودیت در اصناف تابع رنگ بندی کرونایی است با تغییر رنگ‌ها این محدودیت‌ها نیز تغییر می‌کند.

وی با بیان اینکه بر اساس اعلام وزارت بهداشت رنگ بندی کرونایی شهرهای استان گیلان عمدتاً نارنجی است، افزود: بر همین اساس مشاغل و ادارات باید فعالیت‌های خود را با توجه به این شیوه نامه‌های مربوط به این رنگ بندی تنظیم کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان در ادامه با اشاره به واحدهای صنفی که در وضعیت نارنجی نباید به فعالیت خود ادامه دهند نیز باید این موضوع را مد نظر قرار دهند، گفت: در شهرستان املش که وضعیت زرد دارد سه مشاغل گروه‌های یک، دو و سه می‌توانند فعالیت داشته باشند.

وی با تأکید بر اینکه قطعاً رعایت دستور العمل های بهداشتی باید در دستور کار این مشاغل قرار گیرد، اضافه کرد: در شهرستان‌های نارنجی استان گیلان که ۱۶ شهر هستند تنها مشاغل گروه یک و دو می‌توانند فعالیت داشته باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار