کد خبر : 65072
تاریخ انتشار : شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۵

رئیس پلیس راهور گیلان:

افتتاح اولین چهارراه هوشمند ترافیکی شهر رشت

افتتاح اولین چهارراه هوشمند ترافیکی شهر رشت

رئیس پلیس راهور گیلان از افتتاح اولین چهارراه هوشمند ترافیکی شهر رشت در چهارراه پرستار خبر داد و گفت: این سامانه کارکرد پیشرفته ترافیکی دارد به نحوی که زمان انتظار پشت چراغ بر اساس حجم خودروهای موجود در چهارراه تنظیم می‌گردد.

به گزارش گیلانستان، سرهنگ امیر طالبی از افتتاح اولین چهارراه هوشمند ترافیکی شهر رشت خبر داد و اظهار کرد: با پیگیری پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان، چهارراه پرستار رشت به سیستم هوشمند چراغ راهنمایی و رانندگی تجهیز شد، این سامانه کارکرد پیشرفته ترافیکی دارد به نحوی که زمان انتظار پشت چراغ بر اساس حجم خودروهای موجود در چهارراه تنظیم می‌گردد و در مدیریت زمان، کاهش مصرف سوخت و آلودگی هوا بسیار موثر است.

رئیس پلیس راهور گیلان افزود: با اقدامات انجام شده، زیرساخت لازم برای بهره‌برداری از دوربین‌های ثبت تخلف و پایش ترافیک در شهر رشت جهت پوشش معابر و کنترل تخلفات این کلانشهر آماده بهره‌برداری است، قطعا با افتتاح هر چه سریع‌تر این تجهیزات هوشمند، شاهد تحول بسیار مثبت و اساسی در مدیریت ترافیک شهر رشت خواهیم بود.

وی گفت: این اقدام شهرداری رشت الگوی مناسبی برای هوشمندسازی و استفاده از دوربین و تجهیزات الکترونیکی برای مدیریت ترافیک در سایر شهرهای پرجمعیت و گردشگرپذیر استان گیلان است.

انتهای پیام/ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار