کد خبر : 975
تاریخ انتشار : جمعه 27 شهریور 1394- 39: 13

افراطی خواندن جوانان یک حرف نابخردانه بوده و هست

افراطی خواندن جوانان یک حرف نابخردانه بوده و هست

معاون سابق سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه جوانان در دوران دفاع مقدس و جنگ سخت بیشترین حضور در جبهه را داشتند، گفت: امروزهم در جنگ نرم بالاترین هجمه و نوک پیکان حمله دشمن به سوی جوانان است.

حجت الاسلام محمدحسن حسن زاده فومنی در گفتگو با خبرنگار “در گیلان” با اشاره به فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب در خصوص نکوبیدن جوانان حزب اللهی و افراطی نگفتن به آنان اظهار کرد: بیانات مقام معظم رهبری همیشه راهگشای زندگی انقلابیون بوده وهست.
معاون سابق سپاه قدس گیلان بر لزوم بررسی دغدغه های امام خامنه ای تأکید کرد و افزود: دائیه داران انقلاب و نظام و آنهایی که مسئولیتی در جمهوری اسلامی ایران دارند از همه بیشتر می بایست رهنمودهای رهبری را هوشمندانه مورد رصد و توجه قرار دهند.

وی با بیان اینکه جوانان انقلابی به کسانی گفته می شوند که دغدغه نظام اسلامی را داشته باشند، خاطرنشان کرد: این افراد دغدغه شعائر دین و پیاده سازی فرمایشات گوهربار نائب امام زمان(عج) را دارند.

حجت الاسلام حسن زاده همچنین تأکید کرد: طبیعی است که افراطی خواندن این افراد یک حرف نابخردانه بوده و هست.

این جانباز هفتاد درصد با اشاره به اینکه جوانان در دوران دفاع مقدس و جنگ سخت بیشترین حضور در جبهه را داشتند، تصریح کرد: امروزهم در جنگ نرم بالاترین هجمه و نوک پیکان حمله دشمن به سوی جوانان است.

وی با تاکید بر لزوم توجه به این جوانان و برطرف کردن نیازمندی های آنان، گفت: نحوه هدایت در شیوه برخورد با این جوانان خصوصا جوانانی که آن تعبیر انقلابی را حضرت آقا برایشان به کار برد باید بسیار درست و دقیق باشد.
حجت الاسلام حسن زاده با بیان اینکه این نوع برخورد از ضرورت هایی است که حتما مسئولین باید به آن توجه کنند، ابراز نمود: هم در جنگ نرم و هم در جنگ سخت همین جوانان مومن هستند که پشتیبان انقلابند چراکه همیشه نشان داده اند در خط اول صفوف مقابله با دشمن هستند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

تقي جمعه , ۲۷ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۸

سلام
با آرزوي سلامتي براي ايشان و اينكه فومني نيستند اهل كاس احمدان هستند

ز. ح شنبه , ۲۸ شهریور ۱۳۹۴ - ۲:۳۵

با عرض سلام
طلاب حوزه به نام شهرشون خوانده ميشن
پدر بزرگوارشون هم در قم به حسن زاده فومني معروف بوده وهستن

محمدرسول حسن پورفومنی جمعه , ۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۲:۲۷

سلام ب محضرحضرت حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ محمدحسن حسن زاده یکی ازیادگاریهای جنگ تحمیلی وجانبازبالای۷۰درصدامروزاگرمن وخانواده ام ودوفرزندخردسالم هحمدحسین وفاطمه زهرادرامنیت کامل بسرمیبریم فقط بخاطر فداکاری وازخودگذشته گی حضرت عالی است ماامروزوهمیشه شرمنده وسپاس گذارزحمات شمابزرگوارهستیم وبرسرسجاده نمازدعاگوی شمایاوران ویاران امام حسین ع هستیم خدایاسایه این بزگواروحامی مظلومان بلل خصوص بچهای شیعه کم مگرداان خدایاایشان راهمیشه درپناه خودت محفوظش بدارالهی آمین

رفتن به نوار ابزار