کد خبر : 89544
تاریخ انتشار : جمعه ۴ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۶

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خبر داد

افزایش ۱۲ درصدی ورود خودرو به گیلان در تعطیلات نوروزی

افزایش ۱۲ درصدی ورود خودرو به گیلان در تعطیلات نوروزی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، با بیان اینکه در طرح نوروزی شاهد تردد یک میلیون و ۲۹۵ هزار و ۲۹۶ خودرو در محورهای استان بودیم، گفت: در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته شاهد افزایش ۱۲ درصدی در ورود به استان و ۱۶ درصدی در خروج از استان هستیم.

به گزارش گیلانستان، غلامعلی نیک فهم در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به آخرین آمار دریافتی از دستگاه های تردد شمار منصوبه در راه‌های مواصلاتی استان گیلان، اظهار کرد: از ۲۴ اسفند ماه ۱۴۰۱ لغایت سوم فروردین ماه ۱۴۰۲، همزمان با آغاز طرح نوروزی، شاهد تردد یک میلیون و ۲۹۵ هزار و ۲۹۶ وسیله نقلیه در محورهای استان گیلان بودیم.

 

وی از ورود ۷۷۵ هزار و ۳۳۹ وسیله نقلیه به استان و خروج ۵۱۹ هزار و ۹۵۷ وسیله نقلیه از استان خبر داد و تصریح کرد: در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته شاهد افزایش ۱۲ درصدی در ورود به استان و ۱۶ درصدی در خروج از استان هستیم.

 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان با بیان اینکه از ابتدای طرح نوروزی بیشترین میزان ورودی از طریق آزادراه قزوین – رشت با ۴۰۶ هزار و ۳۵۳ وسیله نقلیه و پس از آن محور رامسر – چابکسر با ۲۰۵ هزار و ۲۶۷ وسیله نقلیه صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: همچنین بیشترین میزان خروجی از طریق محور چابکسر – رامسر با میزان تردد ۱۶۹ هزار و ۴۷۸ وسیله نقلیه بوده است.

 

نیک فهم، متوسط تردد در محورهای مواصلاتی استان را ۷۱۵ وسیله نقلیه در ساعت دانست و گفت: اوج تردد در محورهای استان مربوط به روز گذشته، سوم فروردین ماه ۱۴۰۲ با متوسط تردد ۸۹۰ وسیله نقلیه در ساعت است.

 

وی خاطرنشان کرد: از ابتدای طرح نوروزی بیشترین میزان تردد در محورهای ارتباطی داخل استان مربوط به محور امامزاده هاشم – سراوان با متوسط تردد روزانه ۵۲ هزار و ۹۸۲ وسیله نقلیه است.

 

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار