کد خبر : 63524
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۳

رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات گیلان؛

اقدامات ارزشمندی در بازسازی عتبات عالیات صورت گرفته است

اقدامات ارزشمندی در بازسازی عتبات عالیات صورت گرفته است

دوهندو گفت: به برکت جمهوری اسلامی اقدامات ارزشمندی در راستای بازسازی عتبات عالیات صورت گرفته است.

به گزارش گیلانستان، «مجید دوهندو» امروز(سه شنبه، ۱۲ اسفند) در جلسه ستاد بازسازی عتبات عالیات این شهرستان که در محل دفتر امام جمعه برگزار شد، اظهارکرد: دشمنان چشم دیدن رونق پیدا کردن و متحول شدن عتبات و عالیات را ندارند و باید تمام تلاش خود را برای مقابله با اهداف کور دشمنان به کار بگیریم.

رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات گیلان با بیان اینکه به برکت جمهوری اسلامی اقدامات ارزشمندی در راستای بازسازی عتبات عالیات صورت گرفته است، افزود: با حضور سردار دل ها شهید حاج قاسم سلیمانی و جبهه مقاومت و مدافعان حرم حقیقتاً حرکات بزرگی را در این حوزه شاهد بوده و هستیم.

وی تصریح کرد: رسانه‌ ها به عنوان بازوان گسترش فرهنگ اهل بیت(ع) باید ستاد بازسازی عتبات و عالیات را بیشتر بشناسانند.

دوهندو خاطرنشان کرد: ستاد بازسازی عتبات عالیات عاشقان اهل بیت (ع) را دور هم جمع کرد و شریعت خود را از ولایت فقیه می گیرد.

* ۱۵ هزار بسته معیشتی در رزمایش مواسات بین نیازمندان توزیع شد

حجت الاسلام«کاظم حافظ نیا» نیز در این جلسه به علاقه عمیق ملت به اهل بیت(ع) اشاره کرد و گفت: خادمی و ارادت اهل بیت(ع) نصیب هرکس نمی شود و باید تمام توان و ظرفیت خود را برای بازسازی عتبات عالیات به کار بگیریم.

امام جمعه بندر آستارا افزود: در بحث شناساندن ستاد بازسازی عتبات عالیات باید تلاش‌ های بیشتری انجام شود و مردم باید از روند فعالیت این ستاد آگاهی کامل پیدا کنند.

وی با بیان اینکه در بحث مباحث اعتقادی و افزایش محبت اهل بیت(ع) نیز باید تلاش بسیاری انجام شود، تصریح کرد: حضور خواهران همواره بیش از آقایان در این حوزه تاثیر گذار بوده و همچنین باید جوانان و بسیجیان را در این حوزه های کار آورد.

حجت الاسلام حافظ نیا با اشاره به اینکه در طی سال جاری با مشارکت مردم و مسئولان در رزمایش مواسات همدلی و کمک مومنانه ۱۵ هزار بسته معیشتی تهیه و در بین نیازمندان توزیع شد، گفت: ارزش ریالی بسته های معیشتی ۷ میلیارد تومان بود.

امام جمعه بندر آستارا با بیان اینکه همچنین در این مدت ۲۰ هزار وعده غذای گرم بین نیازمندان توزیع شد، اظهارکرد: هر زمان که مقام معظم رهبری دستوری را فرموده باشند همگی تمام تلاش و توان خود را برای اجرای فرامین ایشان انجام می دهیم.

*ستاد بازسازی عتبات عالیات آستارا در راستای ترویج فرهنگ اهل بیت(ع) گام بر می دارد

«بهزاد قنبری» نیز در این جلسه، بر لزوم دریافت کمک های مردمی برای تکمیل حرم ائمه اطهار(ع) تاکید کرد.

فرمانده سپاه ناحیه آستارا با بیان اینکه اعتقاد ملت شریف ایران اسلامی به اهل بیت(ع) همواره از دیرباز وجود داشته است، خاطرنشان کرد: ستاد عتبات عالیات شهرستان آستارا نیز در راستای ترویج فرهنگ اهل بیت(ع) گام بر می دارد.

پایان پیام/شبستان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار