کد خبر : 62641
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۹

دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های گیلان:

امکان ارائه ۹۵ درصد از خدمات بانکی به صورت غیرحضوری در استان گیلان وجود دارد

امکان ارائه ۹۵ درصد از خدمات بانکی به صورت غیرحضوری در استان گیلان وجود دارد

دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان گیلان گفت: امکان ارائه ۹۵ درصد از خدمات بانکی به‌صورت غیرحضوری وجود دارد.

به گزارش گیلانستان، سیدرسول میرخلف شامگاه دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت:  با توجه به شیوع ویروس کرونا و خطرناک بودن حضور در بانک‌ها در این شرایط توصیه ما استفاده از طرح‌های بانکداری الکترونیک است.

دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های گیلان عنوان داشت: بیش‌از ۹۵ درصد از خدمات بانک‌ها در خدمات غیرحضوری بانک‌ توسط نرم افزارها تعریف می‌شود.

وی با بیان اینکه پست‌ها و کارتخوان‌ها از دیگر روش‌های پرداخت است افزود: از جمله این امکانات دستگاه‌های خودپرداز و خودگردان بوده که حتی می‌توانند وجوه نقد را دریافت کرده و رسید آن را به مشتری دهند.

میرخلف تصریح کرد: مدیرکل بانک مرکزی اخیراً نوید این را دادند که خدمات مبتنی بر کارت‌ها و کارتخوان‌ها بزودی کنار گذاشته شده و به جای آن از نشان پرداخت استفاده می‌شود.

وی ابراز داشت: خدماتی مانند امضای دیجیتال، سفته، افتتاح حساب‌ها، پرداخت برخی از تسهیلات، گواهی تمکن مالی و انتقال وجه مواردی است که در قالب خدمات غیرحضوری نیز تعریف می‌شوند.

دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های گیلان ابراز داشت: تمامی همکاران ما در شبکه بانکی استان گیلان حاضر هستند تا به‌عنوان یک مدرس و مشاور خدمات بانکی در خدمت هم‌استانی‌های عزیز باشند.

میرخلف خاطرنشان کرد: ان‌شالله بتوانیم از خدمات بانکداری الکترونیک در جهت کنترل بیماری کرونا در بانک‌های استان گیلان و کاهش آسیب‌پذیری در بانک‌های استان استفاده کنیم.

انتهای پیام/تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار