کد خبر : 67336
تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 خرداد 1400- 54: 12

انصراف میلاد ابراهیمی از کاندیداتوری در انتخابات شورای شهر رشت

انصراف میلاد ابراهیمی از کاندیداتوری در انتخابات شورای شهر رشت

به گزارش گیلانستان، میلاد ابراهیمی در یادداشتی نوشت: به نام و یاد خداوند مهربان که آرام‌بخش قلب‌هاست. با عرض سلام، ادب و احترام خدمت یکایک رشتوندان عزیز همانگونه که مستحضرید در آستانه انتخابات سرنوشت‌ساز ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا هستیم؛ حضور در میدان انتخابات و پس از آن خدمت به مردم در

به گزارش گیلانستان، میلاد ابراهیمی در یادداشتی نوشت:

به نام و یاد خداوند مهربان که آرام‌بخش قلب‌هاست.
با عرض سلام، ادب و احترام خدمت یکایک رشتوندان عزیز
همانگونه که مستحضرید در آستانه انتخابات سرنوشت‌ساز ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا هستیم؛ حضور در میدان انتخابات و پس از آن خدمت به مردم در عین شیرینی بسیار حساس است و این راه قطعا تجربه، دانش و تخصص لازم را در حوزه‌های گوناگون می‌طلبد. اینجانب با توجه به سال‌ها فعالیت‌ رسانه‌ای و کسب تجارب در حوزه‌های اجتماعی و فرهنگی احساس کردم وقت آن رسیده است تا با شرکت در آزمونی تازه، به لطف خداوند و انتخاب همشهریان محترم در کسوت عضو شورای شهر رشت خدمتگزار مردم فهیم و فرهیخته شهرم باشم.
روزی که تصمیم گرفتم وارد فضای انتخابات شوم به چیزی جز توسعه شهرم و عزت شهروندان آن فکر نکردم و همواره در جلسات انتخاباتی خود صادقانه تاکید می‌کردم که وفادار به شهرم خواهم ماند؛ از آنجا که همیشه منافع همشهریانم را بر منافع شخصی خود ترجیح می‌دهم، صادقانه اعتراف می‌کنم که با توجه به توان محدودم در حال حاضر آمادگی و شرایط لازم را برای عضویت در شورای اسلامی شهر رشت ندارم. روزی معنای وفاداری به شهرم را در حضور و شرکت در کارزار انتخابات یافتم و اکنون یقین دارم که باید با انصراف از انتخابات این دوره به رشت عزیزم وفادار بمانم.
امروز با قلبی مطمئن و آرامش خاطر با کسب اجازه از همه همدلان، همراهان و هوادارانم از ادامه حضور در انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر رشت انصراف می‌دهم و امیدوارم به فضل پروردگار در فرصتی دیگر به رشتوندان عزیزم خدمت نمایم.
در پایان ضمن تاکید بر اهمیت انتخاب اصلح در دو انتخابات پیش‌رو برای تعیین سرنوشت کشور و شهرمان، خاضعانه از همه اقشار جامعه دعوت می‌کنم که با حضور حداکثری و پرشور در پای صندوق‌های آرا حماسه‌ای دیگر از جنس همدلی و وفاداری بیآفرینند.
همچنان وفادار شهرم هستم؛
میلاد ابراهیمی

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار