کد خبر : 58259
تاریخ انتشار : دوشنبه ۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۱

توسط سپاه ناحیه مرکزی رشت؛

بازداشت فرد هتاک به بانوی آمر به معروف و ناهی از منکر در بوستان کشاورز

بازداشت فرد هتاک به بانوی آمر به معروف و ناهی از منکر در بوستان کشاورز

فرد هتاک به بانوی آمر به معروف و ناهی از منکر که در بوستان کشاورز به نزاع و درگیری پرداخته بود بازداشت شد.

به گزارش گیلانستان، سرهنگ سیداکبر قاسمی از دستگیری فرد هتاک به آمر به معروف و ناهی از منکر در رشت توسط سپاه ناحیه مرکزی رشت خبر داد.‌

سیداکبر قاسمی با تاکید بر اینکه امر به معروف و نهی از منکر در احادیث و آیات قرآن بدان بسیار اشاره شده است اظهار داشت : ارشاد و افزایش آگاهی و بصیریت در حوزه های مختلف به همه آحاد مردم در جامعه یکی از راهکارهای مقابله با توطئه های دشمنان بر علیه اسلام و نظام است.
فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت اذعان کرد : بی توجهی به قوانین و عدم رعایت شئونات اسلامی از جمله مهمترین مقوله های است که نیروهای امنیتی و حفاظتی بدان توجه و رصد دارند و با هنجار شکنان برخورد جدی خواهد شد.‌
قاسمی با اشاره به توطئه های دشمنان و گسترش شبکه های ماهواره ای تصریح کرد : متاسفانه با گستردگی شبکه ها و فضاهای مجازی شاهد ورود فرهنگ بی بندو بار توسط برخی از هنجارشکنان و ناآگاهان در جامعه هستیم.
وی ادامه داد: در این راستا با تشکیل ستاد امر به معروف و نهی از منکر برنامه های مختلفی در طول سال جهت بصیرت دهی و پشتیبانی از آمران به معروف و ناهیان از منکر داریم.
فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت به سگ گردانی که نشات گرفته از فرهنگ بی بندبار غربی است و گسترش آن در جامعه اشاره و خاطر نشان کرد : چند روز اخیر در پارک کشاورز رشت یکی از بانوان ارزشی امر به معروف و نهی از منکر به فردی که در حال سگ گردانی در این پارک بود داشتند آن فرد این بانوی محترم که در حال انجام وظیفه دینی و شرعی بودند را مورد ضرب و شتم قرار داد.
قاسمی با تاکید بر اینکه سپاه از آمرین به معروف و ناهیان منکر پشتیبانی می کند گفت : این هتاک به امر به معروف و نهی از منکر با پیگیری های صورت گرفته توسط سپاه ناحیه مرکزی رشت شناسایی و دستگیر شد.
وی به دین اسلام اشاره و اظهار کرد : ما در کشوری زندگی می کنیم که برای حفاظت از دین اسلام و دفاع از وطن شهدای زیادی تقدیم نمودیم، شایسته این سرزمین نیست که شاهد ترویج فرهنگ بی بندبار غربی باشیم.
فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت به برخورد جدی نیروهای امنیتی و نظامی با هتاکان به آمرین به معروف و ناهیان از منکر با هماهنگی دستگاه قضایی در جامعه اشاره نمود و گفت: انتظار می رود مسئولین دستگاه های اجرایی در شهر رشت وظایف خودشان را بدرستی انجام داده تا شاهد چنین صحنه هایی در جامعه و سگ گردانی، خصوصا داخل پارک ها، خیابان، داخل خودرو و داخل مغازه ها نباشیم و شهرداران منطقه بهتر است وظایف خودشان را در پارک هاو…. به درستی انجام دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار