کد خبر : 67378
تاریخ انتشار : پنجشنبه 27 خرداد 1400- 17: 17

مدیر عامل برق منطقه ای گیلان:

برق منطقه ای گیلان آماده خدمات رسانی در روز انتخابات است

برق منطقه ای گیلان آماده خدمات رسانی در روز انتخابات است

مدیر عامل برق منطقه ای گیلان گفت: به منظور تسهیل در برگزاری انتخابات، کارکنان برق گیلان در آمادگی کامل به سر می‌برند تا بستر خوبی از نظر انرژی برق در انتخابات فراهم شود.

به گزارش گیلانستان، بهمن داراب زاده با اشاره به گزارش هواشناسی استان گیلان مبنی بر گرم شدن هوا و افزایش، اظهار کرد: با توجه به این شرایط میزان مصرف برق نیز افزایش خواهد یافت.

وی افزود: کارکنان شرکت برق منطقه‌ای گیلان در طول زمان برگزاری انتخابات تا زمان اعلام نتایج به صورت آنلاین و در لحظه در تأمین برق مطمئن و پایدار در آمادگی کامل به سر می‌برند تا بستر خوبی از نظر انرژی برق در انتخابات فراهم شود.

مدیر عامل برق منطقه‌ای گیلان گفت: در صورت بروز هر حادثه‌ای در شبکه برق، اکیپ‌های عملیاتی و پیمانکاران در کوتاه‌ترین زمان نسبت به ترمیم و رفع عیب اقدام خواهند کرد.

داراب زاده گفت: به منظور تأمین برق مطمئن و پایدار، مراکز غیرمجاز رمز ارز و معرفی این مراکز به نیروی انتظامی و قوه قضائیه به صورت جدی دنبال می‌شود و از مشترکان تقاضا داریم تا نسبت به معرفی مراکز غیر مجاز رمز ارز به مراجع قانونی و قضائی و این شرکت اقدام کنند.

مدیر عامل برق منطقه‌ای گیلان با اشاره به اینکه پیک شب گذشته استان گیلان ۱۳۹۶ مگاوات بود، ضمن دعوت به حضور پرشور مردم در انتخابات، انتظار داریم تا با مصرف منطقی و هوشمندانه انرژی برق و رعایت نکات ساده ای همانند استفاده از نور طبیعی و روشنایی روز، عدم استفاده از لوازم پرمصرف انرژی برق در زمان اوج مصرف و تنظیم دمای کولر بر روی دمای ۲۵ درجه یا بالاتر، یار و یاور صنعت برق در تأمین برق مطمئن و پایدار باشند.

انتهای پیام/مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار