کد خبر : 91986
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۹

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان خبر داد؛

برپایی اختتامیه جشنواره فرهنگی و رسانه‌ای «حبیب» باحضور مفاخر ملی

برپایی اختتامیه جشنواره فرهنگی و رسانه‌ای «حبیب» باحضور مفاخر ملی

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان از برگزاری اختتامیه جشنواره فرهنگی و رسانه‌ای حبیب گفت: این همایش با حضور خانواده زنده یاد «فرج الله سلحشور» و شهید «آرمان علی وردی» برگزار می شود.

به گزارش گیلانستان، حجت الاسلام سعید مهدوی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: رویداد فرهنگی و رسانه‌ای حبیب با رویکرد پرداختن به دستاوردهای انقلاب اسلامی در بخش‌های مختلف برگزار شده است.

 

وی از اختتامیه جشنواره فرهنگی و رسانه‌ای حبیب در ۲۱ اردیبهشت خبر داد و افزود: این همایش با حضور خانواده زنده یاد فرج الله سلحشور و شهید آرمان علی وردی در رشت برگزار می‌شود.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به استقبال کم نظیر از جشنواره حبیب، بیان کرد: استقبال علاقه مندان به جشنواره حبیب سبب شد تا گاه شمار این رویداد فرهنگی و رسانه‌ای، چند بار تمدید شود.

 

مهدوی با بیان اینکه حبیب روایتگر اقدامات کادر درمان در ایام کرونا و پویش مواسات و کمک مومنانه است، گفت: این جشنواره اقدامات زیبا و ارزشمند مردم و نظام را در بخش‌های مختلف به تصویر می‌کشد.

 

وی ادامه داد: اختتامیه جشنواره فرهنگی و رسانه‌ای حبیب ساعت ۱۶ عصر روز پنج شنبه ۲۱ اردیبهشت در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد گیلان برگزار می‌شود.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار