کد خبر : 26668
تاریخ انتشار : شنبه 9 تیر 1397- 50: 13

بیخیالی صدا و سیمای گیلان نسبت به درد اقتصادی مردم/ شبکه باران حیاط خلوت بی‌دردان و حامیان فتنه!

بیخیالی صدا و سیمای گیلان نسبت به درد اقتصادی مردم/ شبکه باران حیاط خلوت بی‌دردان و حامیان فتنه!

شبکه باران نشان داده است که شهامت و تخصص لازم برای بیان مشکلات اقتصادی مردم و مطالبه جدی آنان از مسئولین استان را ندارد.

به گزارش خبرنگار سرویس اقتصادی گیلانستان، این‌روز‌ها مردم استان گیلان همانند بسیاری از مردم کشور از بی‌کفایتی مسئولان خود در حوزه اقتصادی و معیشتی رنج می‌برند و با این آشفته بازاری که دلار به وجود آورده روز به روز خود را به فقر کامل نزدیک تر می‌بینند و چاره‌ای جز تحمل این درد و مصیبت‌ها ندارند.

اما با توجه این‌ کوله بار انبوه مشکلات، به‌جای آنکه صدا و سیمای استان گیلان مرهمی بر معضلات مردم باشد و تمام توان و ظرفیتش را در راستای منافع مردم به کار گیرد، اما چه در اخبار و گزارشاتش و چه در میزگردهایش هر محور، سوژه و موضوعی دیده می‌شود به جز مطالبه برحق اقتصادی مردم از مسئولین!

کمتر کسی است که بتواند مدعی شود فعالیت شبکه باران به هیچ وجه تریبون تبلیغاتی عده‌ای خاص اعم از مسئولین و نورچشمی‌ها نمی‌باشد و همواره مطابق خواسته مردم پیش‌ می‌رود!

به طور مثال در برنامه زنده تلویزیونی شامگاه جمعه تحت عنوان “در مسیر توسعه” از غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی نماینده اصلاح طلب و حامی فتنه ۸۸ و رضا علیزاده مدیرکل بازداشتی میراث فرهنگی و گردشگری گیلان دعوت نموده تا با مردم کمی از زحمات شبانه‌روزی شان و برنامه‌های آتی خود در حوزه گردشگری و بوم گردی سخن بگویند!

صدا و سیما به همین اندازه بسنده نکرده و طی برقراری تماسی تلفنی با سایر مسئولین از جمله معاون استانداری گیلان، دقایقی هم از ایشان خواستند تا هرچه دل تنگش میخواهد به مردم بگوید…. و دریغ از ثانیه ای اشاره به گرانی‌های اخیر و اوضاع نابسامان بیکاری و اقتصادی در گیلان و چگونگی برون رفت از این مشکلات و…

در هر صورت شبکه باران نشان داده علی رغم اینکه شهامت و تخصص لازم برای بیان مشکلات اقتصادی مردم و مطالبه جدی آنان از مسئولین استان را ندارد، بلکه سیاست‌های ابلاغی سازمان مرکزی صدا و سیمای کشور را هم نمی‌تواند در گیلان پیاده کند تا حدی که لااقل رویکردی مانند سایر شبکه‌های تلویزیونی در انتقادی اندک از مسئولین و کمک به حل مشکلات مردم داشته باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار