کد خبر : 89831
تاریخ انتشار : چهارشنبه 9 فروردین 1402- 45: 23

بیشترین تعداد خودرو در نوروز از آزاد راه قزوین – رشت وارد گیلان شد

بیشترین تعداد خودرو در نوروز از آزاد راه قزوین – رشت وارد گیلان شد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گیلان گفت: در اجرای طرح نوروزی ۲۴ اسفندماه گذشته تا پایان هشتم فروردین ماه جاری، بیشترین ورود خودرو از آزاد راه قزوین به رشت با ۶۳۴ هزار و ۷۸۸ دستگاه انجام گرفت.

به گزارش گیلانستان، غلامعلی نیک فهم عصر چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار اظهار داشت: بعد از آزاد راه قزوین به رشت، محور رامسر به چابکسر با ۳۷۸ هزار و ۸۲۶ خودرو بیشترین تردد را به خود اختصاص داده است.

 

وی با بیان اینکه بیشترین خروجی نیز از طریق محور آزاد راه رشت – قزوین با ۳۹۷ هزار و ۵۰۴ وسیله نقلیه انجام گرفت، اضافه کرد: بر اساس آخرین آمار دریافتی از دستگاه‌های تردد شمار نصب شده در راه‌های مواصلاتی گیلان، در این مدت یک میلیون و ۲۷۴ هزار و ۸۵۰ وسیله نقلیه وارد استان شد ‌و یک‌ میلیون و ۴۱ هزار و ۵۶۷ خودرو از گیلان خارج شده است.

 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گیلان با بیان اینکه طی این مدت ورود خودرو به گیلان نسبت به مدت مشابه پارسال ۱۱ درصد و خروج وسیله نقلیه ۱۴ درصد افزایش یافت، اضافه کرد: در این مدت متوسط ساعتی تردد در محورهای مواصلاتی استان، ۷۸۶ وسیله نقلیه در ساعت بوده ضمن اینکه در این ایام اوج تردد در محورهای گیلان جمعه گذشته با متوسط ساعتی ۹۴۷ دستگاه خودرو بوده است.

 

وی اظهار کرد: از ابتدای طرح نوروزی در گیلان بیشترین میزان تردد در محورهای ارتباطی داخلی استان به جز مسیرهای ورودی و خروجی مربوط به محور امام زاده هاشم، تقاطع سراوان با متوسط تردد روزانه بیش از ۵۴ هزار خودرو بوده است.

 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان خاطر نشان کرد: هم اکنون ترافیک در ورودی و خروجی استان روان است.

 

شماره تلفن ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به سوالات در ارتباط با وضعیت جوی و ترافیکی محورهای ارتباطی استان‌ و نیز استان های همجوار است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار