کد خبر : 58273
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 آبان 1399- 45: 17

نماینده رشت در گفتگو با گیلانستان:

بی توجهی دولت به اخطار مجلس/ سرنوشت امروز قیمت مرغ، به سوء مدیریت و عدم برآوردهای لازم برمی‌گردد

بی توجهی دولت به اخطار مجلس/ سرنوشت امروز قیمت مرغ، به سوء مدیریت و عدم برآوردهای لازم برمی‌گردد

نماینده مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت در حوزه اقتصاد و معیشت مردم، غیرکارشناسی و غیرمسئولانه عمل کرده است، گفت:افزایش قیمت مرغ و گوشت از چند ماه پیش به دولت اخطار داده شده بود چرا که بی توجهی به قیمت خوراک دام و نهاده‌های کشاورزی چنین نتیجه ای را برای‌ما متصور کرده بود.

سید علی آقازاده در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس اجتماعی گیلانستان با اشاره به افزایش بی رویه قیمت مرغ و فرآورده های دامی اظهار کرد: افزایش قیمت مرغ و گوشت از چند ماه پیش به دولت اخطار داده شده بود، چرا که بی توجهی به قیمت خوراک دام و نهاده‌های کشاورزی چنین نتیجه ای را برای‌ما متصور کرده بود.

وی با انتقاد از وضعیت بی سر و سامان بازار و رهاشدگی آن توسط دولت بیان کرد: با توجه به هشدارها و اخطارهایی که از مدت ها پیش به دولت در این حوزه داده شد متاسفانه دولت با بی توجهی به آن، به امروز فکر نکرد.

 

نماینده مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت در حوزه اقتصاد و معیشت مردم، غیرکارشناسی و غیرمسئولانه عمل کرده است خاطرنشان‌کرد: سرنوشت امروز مرغ، به سوء مدیریت و عدم برآوردهای لازم که جزء ضروریات هر مسئولیتی است برمیگردد،لذا مجلس با دعوت از وزیر صمت وابلاغ انتقاد نمایندگان به ایشان، رسیدگی هرچه سریعتر به موضوع را خواستار شد.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم نظارت جدی دولت بر رهاشدگی بازار و افزایش بی‌رویه قیمت مایحتاج عمومی مردم تصریح کرد: با وجود اینکه مجلس مدام در انواع موضع گیری ها چنین سرنوشت اقتصادی را به دولت تذکر داده بود اما متاسفانه توجهی نشد و متاسفانه این شیوه جزئی از ضعف‌های محوری دولت محاسبه می شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار