کد خبر : 77254
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۳

سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان:

تربیت نسل در تراز انقلاب اولویت کانون پرورش فکری است

تربیت نسل در تراز انقلاب اولویت کانون پرورش فکری است

سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان، گفت: ارائه برنامه های کتاب محور و مبتنی بر آموزه های قرآنی و تربیت نسل در تراز انقلاب از اولویت های کانون است.

به گزارش گیلانستان، سید جلیل میر عظیمی ظهر دوشنبه در دیدار با سرپرست اداره کل آموزش و پرورش گیلان به اهمیت تعامل و همراهی مجموعه‌های فرهنگی اشاره و اظهار کرد: کشف و پرورش استعداد آینده‌سازان ایران اسلامی بخشی از اولویت‌های کانون را تشکیل می‌دهد.

وی به فعالیت‌های خلاقانه مراکز فرهنگی هنری ثابت و فراگیر، کتابخانه های پستی، سیار شهری و روستایی کانون پرورش فکری گیلان اشاره کرد و افزود: ارائه برنامه‌های کتاب‌محور و مبتنی بر آموزه‌های دینی و اسلامی از دیگر اولویت‌های این نهاد فرهنگی است.

سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان با بیان اینکه حرکت در مسیر تحقق منویات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب و سند بنیادین آموزش و پرورش در دستور کار کانون قرار دارد، تصریح کرد: تربیت نسلی مؤمن، متخصص، متعهد و در تراز انقلاب نیز از برنامه‌های محوری است.

وی افزود: بهره‌گیری از شیوه‌های آموزشی غیرمستقیم، استفاده از خلاقیت‌های مربیان و تعامل با دستگاه‌ها و مجموعه‌های فعال در عرصه فرهنگ در دستور کار قرار دارد.

میرعظیمی با بیان اینکه فرصت‌سازی کانون از تهدیدهای کرونایی و ارائه هم‌زمان فعالیت‌های حضوری و مجازی از حرکت‌های سازنده کانون پرورش فکری طی دو سال گذشته بوده است، ادامه داد: آموزش و پرورش جایگاه ویژه ای در زمینه فرهنگی و پرورش نیروهای در تراز انقلاب دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

رفتن به نوار ابزار